Sunday, November 4, 2012

150 הרוגים בסוריה; 7 פעילי טרור ושוטר נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בפיגוע התאבדות בפקיסטן; 3 הרוגים בעיראק; 5 הרוגים בסומליה בפיגוע התאבדות; 2 חברי המחתרת הכורדית נהרגו בטורקיה; כהן-דת מוסלמי נרצח בלוב בידי פעילי טרור מוסלמים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 בנובמבר 2012 על הריגתם של 150 בני-אדם במהלך היממה האחרונה בעימותים קטלניים ובקרבות שפרצו בכל רחבי סוריה. גורמים מקומיים מסרו על התקפות נרחבות של המורדים על נקודות צבאיות ובסיסים צבאיים. כמו כן נמסר על רציחתם של חיילים סורים שבויים בידי אנשי האופוזיציה הלוחמת נגד המשטר. במקומות רבים נפגעו נשים וילדים מהפגזות ומירי של צלפים. בחודש אוקטובר 2012 נהרגו בסוריה 4,532 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-3 בנובמבר 2012 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים ושל מפקד בכיר במשטרה המקומית בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן על תחנת משטרה.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-3 בנובמבר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-3 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות כפול שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-3 בנובמבר 2012 על הריגתו של מטיף מוסלמי בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי. מקור רשמי מסר שלאיש כנראה היו קשרים למשטר הקודם של מועמר אל-קאדפי.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-3 באוקטובר 2012 על הריגתם של 2 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של טורקיה הפועלים במזרח המדינה. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל טורקי בהיתקלות – עליו דיווחנו בדו"ח הקודם.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: