Tuesday, November 27, 2012

100 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 5 הרוגים בעיראק מירי של טרוריסטים מוסלמים מאל-קאעידה; 4 כורדים נהרגו בידי כוחות-הביטחון של טורקיה; 2 הרוגים בניגריה בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון בוקו-חראם; טרוריסט מוסלמי נהרג בנגב;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-26 בנובמבר 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם ביום נושף של קרבות ועימותים בכל רחבי סוריה. מקורות רשמיים בסוריה מסרו על הריגתם של 26 מורדים בהיתקלויות עם כוחות הביטחון הנאמנים למשטר העלווי.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-26 בנובמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר לאהור. כמו כן נמסר על הרוג אחד לפחות בעימותים קטלניים בין מיליציות מוסלמיות חמושות הפועלות באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-26 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-26 בנובמבר 2012 על הריגתם של 2 שוטרים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" על תחנת משטרה באזור צפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-26 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 חברי המחתרת הכורדית נוספים שנהרגו בהיתקלות עם כוחות-הביטחון הפועלים במזרח טורקיה.
--
ישראל – טרור - עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 בנובמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מעזה שהצליח לחדור ליישוב ישראלי בנגב ולפצוע אישה בדירתה. לאחר שהאישה הצליחה להתגבר עליו, הוא ניסה להימלט מהיישוב, אך הוא נהרג מירי של חיילי צה"ל לאחר מרדף קצר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: