Monday, November 26, 2012

80 הרוגים בסוריה; 12 הרוגים בסומליה בקרבות עם טרוריסטים מוסלמים; 11 הרוגים בניגריה בפיצוץ בכנסייה נוצרית; 9 הרוגים באפגניסטן בפיגועי טרור; 5 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 4 הרוגים בתימן בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים; חייל נאט"ו נהרגו באפגניסטן; חייל נהרג בעיראק מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שפרצו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין מורדים הפועלים להפלת המשטר העלווי של בשאר אל-אסד. דוברי האופוזיציה מסרו כי כוחותיהם הצליחו לכבוש בסיס צבאי של חיל-האוויר ליד דמשק בו היו מסוקי קרב. בעקבות הקרב על הבסיס הצבאי נהרגו לפחות 50 חיילים סורים ומורדים. 30 בני-אדם נוספים נהרגו בקרבות באזור דמשק בשכונות האזרחיות – בין ההרוגים היו לפחות 8 ילדים. במהלך היממה האחרונה היו 2 אירועי ירי לעבר ישראל מהגבול הסורי – צה"ל נמנע הפעם מלהגיב על התקריות.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתו של חייל נאט"ו בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם בשלוש תקריות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן במזרח אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתו של סטודנט בידי אוהדי הטליבאן הפועלים באוניברסיטת קאבול.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם ועל פציעתם של 20 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים נגד בני העדה השיעית התגוררת בפקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתו של חייל עיראקי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר פלוג'ה.
--
תימן – טרור: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון תימן. כל ההרוגים הם שיעים.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתם של 12 בני-אדם בקרבות שפרצו ליד הגבול של קניה בין כוחות-הביטחון לבים טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 בנובמבר 2012 על הריגתם של 11 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בכנסייה נוצרית בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. מידי יום ראשון מתבצע פיגוע נגד נוצרים בידי ארגון "בוקו חראם".
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: