Thursday, November 22, 2012

120 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים במאלי; 10 הרוגים בנגריה; 9 הרוגים בעיראק; 8 פעילי טרור מוסלמים ו-4 אזרחים נהרגו בעזה; 5 הרוגים בפקיסטן; 5 הרוגים בסודאן בהפצצה אווירית; 4 הרוגים בפיגוע התאבדות באפגניסטן; 3 הרוגים בקווקז מפיצוץ של מטען-חבלה; מפקד משטרה בכיר חוסל בלוב; כ-100 טילים נורו לעבר ישראל; 21 פצועים מפיצוץ של מטען-חבלה בתל-אביב; 2 פצצות מרגמה נפלו באזור מטולה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. בחאלב הופצץ בית-חולים בידי סוריה שהביא להריגתם של 40 בני-אדם. קרבות היו באזור דמשק, חאלב, חומס, במחוז אידליב, בדרעא ובמזרח סוריה בריכוזים הכורדיים. גם במהלך היממה האחרונה נרשמו מאות אירועי אלימים שכללו פיגועי טרור, ירי של צלפים לעבר אזרחים, הפצצות אוויריות של שכונות מגורים, ביזה של כנופיות "השביחה" הנאמנות למשטר ואונס של נשים סוריות. ממשלת צרפת הכירה באופוזיציה הסורית כ"נציגה הרשמית" של העם הסורי.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות תקשורתיים בעזה מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים ו-4 אזרחים בהתקפות אוויריות של צה"ל במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על ירי של כ-100 טילים לעבר ישראל במהלך היממה האחרונה. מטען-חבלה הופעל באוטובוס בתל-אביב שגרם לפציעתם של 21 בני-אדם. לאורך כל היממה האחרונה, צה"ל הפגיז מטרות טרור רבות בכל רחבי הרצועה. עד כה נהרגו בעזה כ-180 בני-אדם – רובם פעילי טרור מוסלמים. בשעות הערב נכנסה לתוקף הפסקת-האש. 2 פצצות מרגמה נפלו באזור מטולה שנורו מלבנון בידי פעילי טרור מוסלמים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע התאבדות כפול שהתבצע ליד בסיס של נאט"ו הנמצא באזור העיר קאבול בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז קוויטה. בין ההרוגים היו לפחות 3 חיילים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם 9 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק.
--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים וצבאיים בדרום-סודאן מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בהפצצה אווירית של סודאן האסלאמית על אזור השייך לדרום-סודאן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין מוסלמים לנוצרים במרכז ניגריה.
--
מאלי – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם בקרבות שפרצו כוחות-הביטחון לבין שבטי ה"טוארג" הנתמכים בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון מאלי.
--
לוב – טרור: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתו של מפקד משטרה בכיר בעיר בנגאזי בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בעיר.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-21 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: