Friday, November 30, 2012

100 הרוגים בסוריה; 45 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים באפגניסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 6 הרוגים בסומלילנד; 4 הרוגים בפיגוע התאבדות בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-29 בנובמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. כמו כן נמסר על קרבות באזור דמשק, חאלב, חומס, דרעא ודיר אל-זור. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים כמו ירי של צלפים לעבר אזרחים, הפצצות אוויריות, ירי של טנקים לעבר שכונות אזרחיות, פיצוץ של מטעני-חבלה ומכוניות-תופת, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה. מקורות באופוזיציה הסורית מסרו על הריגתו של ראש מפלגת הבעת' באזור דרום סוריה בפיגוע של מכונית-תופת שהופעלה בידי המורדים הפועלים נגד המשטר. בשבוע האחרון נהרגו בסוריה לפחות 1,000 בני-אדם.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-29 בנובמבר 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור מחוז קנדהאר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-29 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 10 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפעולים בדרום ווזיריסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-29 בנובמבר 2012 על הריגתם של 45 בני-אדם ועל פציעתם של 200 נוספים בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים ברחבי עיראק.
--
סומליה – סומלילנד: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-29 בנובמבר 2012 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז האוטונומי סומלילנד.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-29 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

1 comment:

Anonymous said...

navigate to this site article this article site web resource find out here now