Sunday, November 25, 2012

100 הרוגים בסוריה; 20 נשים נרצחו בניגריה בידי טרוריסטים מוסלמים; 8 כורדים נהרגו בטורקיה בידי כוחות-הביטחון; 7 הרוגים בפיגוע התאבדות בפקיסטן; 7 הרוגים בהפצצות אוויריות של סודאן; 4 הרוגים באפגניסטן; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג בקשמיר; 18 עיתונאים נרצחו בסומליה בשנה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על הריגתם של 100 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. כמו כן נמסר על נפילתו לידי המורדים של בסיס צבאי מספר 46 ליד העיר חאלב. על-פי דברי המורדים במהלך הקרב על הבסיס נהרגו לפחות 300 חיילים. המורדים מרחיבים את השליטה שלהם על העיר דיר אל-זור. קרבות קשים נרשמו גם באזור העיר דמשק. לאורך כל היום התרחשו מאות אירועים אלימים כמו הנחת מטענים, חטיפות, ירי של צלפים, הוצאות להרוג, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 90 נוספים בסדרה של פיגועים שהיו לאורך היממה האחרונה במחוז גאנזי שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע נגד שיעים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב המדינה. ברחבי פקיסטן התפרסמו סטיקרים ונערכו הפגנות בקריאה "להרוג, להרוג שיעים".
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על הריגתם של 18 עיתונאים בשנה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועל ברחבי סומליה. מאז שנת 1997 נהרגו בסומליה 44 עיתונאים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – דרום-סודאן: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על הריגתם של 7 בני-אדם בדרום-סודאן בהפצצות אוויריות של סודאן האסלאמית של עומר אל-באשיר הפועלת מחרטום.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על רציחתן של 20 נשים בלילה אחד בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. כל הנשים לבשו חצאית מני או לבשו מכנסים קצרים.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על הריגתם של 8 חברי המחתרת הכורדית בהיתקלות עם כוחות הביטחון של טורקיה הפועלים במזרח המדינה. מאז תחילת שנת 2012 נהרגו בטורקיה יותר מ-1,000 כורדים ואנשי כוחות-הביטחון העימותים קטלניים.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-24 בנובמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

 

1 comment:

Anonymous said...

Third, distributors are so confident in its skills that
they provide money back guarantees for individuals who attempt it out.


my site ... thenetworkbusiness.com