Sunday, November 18, 2012

110 הרוגים בסוריה; 12 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 10 אזרחים נהרגו בעיראק; 13 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בעזה; 5 הרוגים בתימן בפיגוע התאבדות; 3 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באלג'יריה; 2 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; הרוג בתאילנד בפיגוע טרור אסלאמי;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על הריגתם של 110 בני-אדם ביממה האחרונה בקרבות ובעימותים קטלניים שהין בכל רחבי סוריה. גם במהלך היממה האחרונה נמסר על מאות אירועי טרור ואלימות שהיו בכל רחבי סוריה וכללו פיצוץ של מטעני-חבלה, ירי של צלפי לעבר אזרחים, חטיפות ואונס של נשים בידי כל הארגונים הלוחמים בסוריה. במהלך הלילה האחרון נסמר על קרבות קשים באזורי הכורדים במזרח סוריה, באזור דמשק ובכל מחוז אידליב. כוחות המורדים מסרו על כיבוש של בסיס צבאי אווירי חשוב ליד דמשק. במקומות אחדים ליד הגבול עם טורקיה נרשמו עימותים המורדים הסורים לבין כוחות הביטחון הנאמנים למשטר העלווי של בשאר אל-אסד. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 20 עיתונאים מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה במרס 2011. מקורות בינלאומיים מסרו כי מאז שהחלה מלחמת-האזרחים נהרגו כ-40,000 בני-אדם. עשרות-אלפי בני-אדם עדיין נעדרים לאחר שהם נעצרו בידי שירותי-הביטחון של סוריה. שוב פגז מרגמה נחת בשטח ישראל, וצה"ל השיב אש למקורות הירי בצד הסורי.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על ירי של יותר מ-800 טילים לעבר ישראל בארבעת הימים האחרונים. כמו כן נמסר על הריגתם של 13 פעילי טרור מוסלמים בפעילות של צה"ל במהלך היממה האחרונה. צה"ל ערך מאות התקפות אוויריות לאורך כל היום על יעדי טרור בכל רחבי רצועת עזה. בין המטרות היו מתחמי ממשל ושליטה על החמאס בעזה. במצרים התכנסו ראשי החמאס יחד עם ממשלת מצרים במטרה להגיע להסכמות בנוגע להפסקת-אש. ארדואן מטורקיה והאמיר של קטאר הגיעו למצרים כדי לנסח את ההסכמות. גורמים בכירים במצרים הדליפו לתקשורת המצרית שההנהגה המצרית שלחה אזהרות ברורות לאנשי החמאס לפני המבצע הישראלי כדי להפסיק את הירי לעבר ישראל. כל ההנהגה הבכירה של החמאס מסתתרת בבית-חולים שיפא בעזה במקלט תת-קרקעי ממוגן היטב. 2 טילים נורו לעבר תל-אביב אך טיל אחד יורט בידי סוללה חמישית של כיפת-ברזל שהוכנסה לשימוש רק בשעות הבוקר. טיל נוסף נפל בשטח פתוח ולא גרם נזק. הסוללה החמישית של כיפת-ברזל יכולה להתמודד עם טילים כבדים יותר מאשר פאג'ר 5 הנמצא בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בעזה. מאז שהחל המבצע הישראלי בעזה הותקפו כ-900 מטרות בעזה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על הריגתם של 2 חיילי נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על הריגתם של 12 שוטרים אפגנים בשתי התקפות טרור של פעילי טרור מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב המדינה.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על הריגתם של 5 בני-אדם בפיגוע התאבדות של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בדרום תימן.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד פעילי הארגון.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בתאילנד מסרו ב-17 בנובמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של אופנוע-תופת שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

3 comments:

Anonymous said...

hello theге and thаnκ you for your infο – I've certainly picked up something new from right here. I did however expertise several technical points using this web site, as I experienced to reload the web site lots of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web hosting is OK? Not that I'm comρlаіning, but sluggіsh loading inѕtanceѕ times will sometimes аffеct your
plаcemеnt in goоgle and can ԁamage уour high-quаlіty scοre if аԁvertising
аnd marketing ωith Adwords. Well I am adԁing thіѕ RSЅ to mу еmail anԁ соuld look out foг much more of youг reѕpectivе exciting cοntent.
Make sure yοu update this agaіn verу soοn.


Reѵiew mу website :: http://www.sfgate.com/business/prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

Anonymous said...

In that respect, this item does work or at the extremely least does not make untrue claims.


My blog post The flex Belt review

Anonymous said...

Significantly if you presently have several warts that involve
cure. Most modern day mole elimination approaches are
not able to avert that.

Feel free to surf to my homepage skin tag removal dermatend