Wednesday, November 7, 2012

130 הרוגים בסוריה; 31 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים באפגניסטן; 8 כורדים נוספים נהרגו בטורקיה; 2 הרוגים בבחריין בפיגוע טרור אסלאמי; 2 הרוגים בסעודיה מירי של פעילי טרור; שוטר נהרג בפקיסטן מירי של פעילי טרור; חייל נהרג בפיליפינים בפיגוע טרור אסלאמי; 3,000 הרוגים בניגריה בפיגועי טרור אסלאמיים; 3 חיילי צה"ל נפצעו מפיצוץ של מטען-חבלה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתם של לפחות 130 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו באזור דמשק, חאלב, חומס ובאידליב. כמו כן נמסר על הריגתו של אחיו של יו"ר הפרלמנט הסורי מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה שפעלו באזור העיר דמשק. מתרבות הידיעות על אונס וחטיפות של נשים, נערות וילדות במחנות הפליטים בטורקיה, בירדן, ובלבנון אליהם נמלטו תושבים סורים מאימת מלחמת-האזרחים. במהלך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועים אלימים כמו פיצוץ מטעני-נפץ, חטיפה, אונס, ביזה, ירי של צלפים והוצאות להורג של שבויים בידי כל הצדדים הלוחמים בסוריה. מקורות בטורקיה מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על עריקתם של 7 גנרלים שחצו את הגבול לטורקיה והצטרפו לכוחות המורדים הפועלים להפלת המשטר. גורמים מדיניים ברוסיה מנסים לשכנע את האופוזיציה הסורית להוריד את הדרישה להדחתו של אסד כתנאי לתחילתו של משא-ומתן עם המשטר הסורי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתם של 10 בני-אדם בסדרה ארוכה של פיגועי טרור שהתרחשה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי המדינה.
--
בחריין – טרור: מקורות רשמיים בבחריין מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם בסדרה של פיצוצים שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים להפלת המשטר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתו של שוטר מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתם של 31 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה ליד בסיס צבאי הנמצא באזור העיר בגדאד.
--
סעודיה – טרור: מקורות רשמיים בסעודיה מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתם של 2 חיילים סעודים מירי של פעילי טרור מוסלמים שניסו להסתנן דרך הגבול התימני.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3,000 בני-אדם בפיגועי טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה במהלך השנתיים האחרונות או קצת יותר.
--
טורקיה – כורדים: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתם של 8 כורדים נוספים חברי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בידי הצבא הטורקי הפועל במזרח טורקיה. עד כה נהרגו 13 חברי המחתרת הכורדית בפעילות זו.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על הריגתו של קצין מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועל בדרום הפיליפינים. הפעילות הטרוריסטית של הארגונים האסלאמיים למרות שממשלת הפיליפינים מסרה על הסכם להפסקת-אש שנחתם לאחרונה עם הארגונים האסלאמיים הפועלים בדרום המדינה.
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 בנובמבר 2012 על פציעתם של 3 חיילי מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ליד גדר המערכת ברצועת-עזה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: