Friday, November 9, 2012

110 הרוגים בסוריה; 20 הרוגים באפגניסטן; 6 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בפקיסטן מפיצוץ של מטען-חבלה; 3 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 עובדים סינים נהרגו בניגריה בידי פעילי טרור מוסלמים; חייל נהרג בקווקז בהיתקלות עם פעילי טרור מוסלמים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 בנובמבר 2012 על הריגתם של 110 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 16 חיילם ו-10 מורדים בקרבות בעיירה ראס אל-עין השוכנת ליד הגבול הטורקי. מקורות נוספים באופוזיציה הסורית מסרו כי מאז שהחלה מלחמת-האזרחים בסוריה ערקו לשורות האופוזיציה יותר מ-100 קצינים בכירים. לאורך כל היום נרשמו מאות אירועים אלימים כמו פיצוץ של מטעני-חבלה; ירי של צלפים לעבר אזרחים; הפצצות אוויריות וכן חטיפות ואונס של נשים. הנשיא אסד מסר בראיון לטלוויזיה הרוסית שהוא אינו מתכונן להימלט מסוריה. מקורות צבאיים בישראל מסרו על 3 פצצות מרגמה שנורו לעבר ישראל מהגבול הסורי ברמת-הגולן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2012 על הריגתם של 20 בני-אדם מפיצוץ של 2 מטעני-חבלה שהופעלו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום אפגניסטן ובמזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-8 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 בני-אדם ועל פציעתם של 30 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים באזור העיר קראצ'י.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 בנובמבר 2012 על הריגתם 6 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור העיר בגדאד ובצפון עיראק.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות מודיעיניים בתימן מסרו ב-8 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 בנובמבר 2012 על הריגתם של 2 עובדים סינים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים בקווקז מסרו ב-8 בנובמבר 2012 על הריגתו של חייל בהיתקלות עם פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: