Saturday, November 24, 2012

150 הרוגים בסוריה; 22 הרוגים בניגריה בעימותים בין מוסלמים לנוצרים; 4 הרוגים מפיצוץ של מטען חבלה בפקיסטן ועוד 12 הרוגים בעיר קראצ'י; 3 הרוגים בפיגוע התאבדות באפגניסטן; 2 הרוגים בעיראק; טרוריסט מוסלמי חוסל בפיליפינים; תושב מוסלמי נהרג בעזה במהלך התפרעות ליד גדר המערכת;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-23 בנובמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהו בכל רחבי סוריה. מקורות מוסמכים בעיר דיר אל-זור מסרו כי העיר כולה נפלה לידי האופוזיציה הלוחמת. קרבות קשים היו גם בעיר דמשק, בחומס, בחאלב ובאזורי הגבול עם טורקיה. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו מאות אירועי אלימים שכללו הפצצות מהאוויר של שכונות אזרחיות בכל רחבי המדינה, ירי של צלפים לעבר אזרחים, חטיפות, הנחת מטעני-חבלה, ירי לעבר התחבורה הציבורית, פיצוץ של צינורות גז ונפט, ביזה ואונס של נשים סוריות בידי כל הארגונים הפועלים בסוריה. ארגוני טרור שיעים בעיראק החלו לגייס מאות מתנדבים להילחם למען המשטר העלווי של בשאר אל-אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-23 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 בני-אדם ועל פציעתם של 60 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מתאבדים מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-23 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון פקיסטן. כמו כן נמסר על הרוג אחד בהתקפה נוספת על עמדה צבאית באזור העיר פשוואר. במהלך היממה האחרונה נרשמו עשרות אירועי טרור בכל רחבי פקיסטן שגרמו לפצועים רבים. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין מיליציות אתניות מוסלמיות הפועלות באזור העיר קראצ'י. גורם תקשורתי בכיר מסר מהעיר קראצ'י שהמצב הביטחוני בעיר הפך לבלתי-נסבל.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-23 בנובמבר 2012 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על סדרה ארוכה מאוד של אירועי טרור לאורך כל היממה האחרונה, אך לא נמסר מספרם המדויק של הנפגעים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-23 בנובמבר 2012 על הריגתם של 22 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו בין מוסלמים לנוצרים בעידודו של ארגון הטרור "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-23 בנובמבר 2012 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מאינדונזיה שהיה מבוקש על סדרה של פיגועים שהתרחשו בדרום המדינה ובסיוע לארגון הטרור האסלאמי הפועל שם.
--
ישראל – עזה – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-23 בנובמבר 2012 על הריגתו של תושב מוסלמי בעזה מירי של חיילי צה"ל בעת שנערך עימות ליד גדר-המערכת בין ישראל לרצועה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: