Wednesday, November 28, 2012

80 הרוגים בסוריה בקרבות בין הצבא לבין כוחות האופוזיציה; 30 הרוגים בעיראק מירי של טרוריסטים מאל-קאעידה ומפיצוץ של מכוניות-תופת; 9 הרוגים נוספים בניגריה מירי של טרוריסטים מוסלמים; 6 חיילים ו-2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; איש-עסקים בסומליה נרצח בידי טרוריסטים מוסלמים; חייל נהרג בטורקיה בהיתקלות עם חברי המחתרת הכורדית; מפגין נהרג במצרים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-27 בנובמבר 2012 על הריגתם של 80 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ועימותים קטלניים שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה בין כוחות-הצבא לבין אנשי האופוזיציה הלוחמת להפלת מששטר. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 30 בני-אדם בהפצצות אוויריות בצפון סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 עיתונאים נוספים בסוריה מירי של חיילים סורים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-27 בנובמבר 2012 על הריגתם של 6 חיילים אפגאנים במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפעילות צבאית שנערכה במחוז פריאב.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-27 בנובמבר 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים באזור מחוז כירכוך. מקור נוסף מסר שארבעה מההרוגים נפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה. בשעות הערב נמסר על הריגתם של 21 בני-אדם ועל פציעתם של 130 נוספים מפיצוץ של מכוניות-תופת בעיר בגדאד שהופעלו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-27 בנובמבר 2012 על הריגתו של איש-עסקים מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-27 בנובמבר 2012 על הריגתם של 9 בני-אדם בפשיטה של טרוריסטים מוסלמים (כנראה מארגון בוקו חראם) על כפר נוצרי בצפון ניגריה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-27 בנובמבר 2012 על הריגתו של חייל טורקי בהיתקלות עם חברי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה.
--
מצרים – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-27 בנובמבר 2012 על הריגתו של חברה מפלגה חילונית מירי של גז מדמיע במהלך הפגנת מחאה נגד המשטר של מוחמד מורסי. זהו האדם השני שנהרג במהלך השבוע האחרון בהפגנות נגד המשטר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: