Thursday, November 8, 2012

140 הרוגים בסוריה; 19 הרוגים בפקיסטן; 8 הרוגים באפגניסטן; 4 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בניגריה; 3 הרוגים בסומליה; 3 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בקווקז; הרוג בעיראק בהפצצה טורקית; קצין נהרג בתימן מירי של פעילי טרור מוסלמים;
==
סוריה – מלחמת אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בקרבות ובעימותים קטלניים מאוד שהיו בכל רחבי סוריה. במהלך היום נרשמו פיצוצים ליד ארמון הנשיאות בדמשק; מטה המודיעין הסורי בכפר סוסא הופגז במרגמות; רצח של שופט מקומי; הפצצות האוויריות על בתי תושבים; פיצוץ של מכוניות תופת ומטעני חבלה וכן אונס וביזה שהתרחשו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתם של 6 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן ו-2 שוטרים בהיתקלויות שהיו בין כוחות הביטחון לבין אנשי ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתם של 13 בני-אדם בעימותים קטלניים שפרצו באזור העיר קראצ'י. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם מפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
עיראק – טורקיה: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של 2 נוספים בהפצצה אווירית של טורקיה על בסיסים של המחתרת הכורדית הפועלת בצפון עיראק.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתו של קצין מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז צנעא.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת בפרלמנט במוגדישו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-שבאב. כמו כן נמסר על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון אל-שבאב ועל הריגתו של אזרח מקומי בחילופי אש עם פעילי טרור הפועלים בפונטלאנד.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתם של 4 פעילי טרור מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קאנו שבצפון ניגריה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות רשמיים בקווקז מסרו ב-7 בנובמבר 2012 על הריגתם של 3 פעילי טרור מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון בקווקז.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע

No comments: