Wednesday, February 4, 2015

150 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 100 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 25 הרוגים באפגניסטן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במאלי; 5 הרוגים בדרום-סודאן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; הרוג בלוב ממכונית-תופת; כהן-דת מוסלמי מתון נרצח בסומליה; הרוג במצרים בפיגוע טרור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלבנון, במצרים, בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בפיליפינים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 398 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים בסוריה מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתם של כ-100 בני-אדם בסדרה של התקפות אוויריות של הצבא הסורי על יעדי טרור ועל יעדים אזרחיים ברחבי המדינה. מקורות נוספים בסוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם ביום נוסף של קרבות, פיגועי טרור קטלניים והוצאות-להרוג הדדיות שהיו בעיראק באזור העיר בגדאד ובצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו על גילויים של קברי-אחים של בני-העדה היזידית שנרצחו בהמוניהם בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הרוגים רבים בהפצצות אוויריות של הקואליציה האמריקאית נגד ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור העיר טריפולי. לאורך כל היממה האחרונה נרשמו אירועים נוספים שגרמו לנפגעים רבים נוספים.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתו של אדם אחד מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור העיר אלכסנדריה. מקור נוסף מסר שארגון "האחים המוסלמים" הוא שביצע את הפיגוע.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן ושל 7 חיילים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון הטליבאן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 אזרחים בפיגועי ירי של ארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתו של כהן-דת מוסלמי מתון מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
דרום-סודאן – טרור אתני: מקורות תקשורתיים דרום סודאן מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של התקפות שהתבצעו בידי מיליציה מקומית חמושה הפועלת באזור מחוז ג'ונגליי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתם של יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית רחבת-היקף המתבצעת באזור העיר מיידוגורי. מקורות לא רשמיים מסרו על מאות טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בקרבות במהלך היממה האחרונה.
--
מאלי – טרור – צרפת: מקורות צבאיים במאלי ובצרפת מסרו ב-3 בפברואר 2015 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית צרפתית המתבצעת בצפון מאלי. זהו המבצע הצבאי הצרפתי הגדול ביותר שנערך בחודש האחרון בצפון מאלי.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: