Tuesday, February 3, 2015

205 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 40 הרוגים בניגריה;  15 הרוגים בסומליה; 12 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בתימן; 4 הרוגים בפקיסטן; 3 נשים נהרגו במצרים; חייל נהרג בפיליפינים מירי של טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים רבים היו במאלי, בלוב, בתימן, בסומליה, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 370 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים בסוריה מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתם של כ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות קשים שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים בסוריה מסרו כי מרבית הנפגעים היו במהלך קרבות באזור דיר אל-זור בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" המנסים להשתלט על בסיס צבאי גדול. כמו כן נמסר על 6 לבנונים שנהרגו בדמשק מפיצוץ של מטען-חבלה. עוד נמסר על 12 אזרחים הרוגים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי על מרכז העיר של דרעא.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתם של יותר 205 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות נוספים מסרו שמרבית הנפגעים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין ארגוני טרור סונים לבין ארגוני טרור שיעים הפועלים במרכז תימן.
--
מצרים – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתן של 3 נשים בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתם של 10 שוטרים ושל 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בשתי התקפות טרור שהיו במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי ומפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים ארגון "אל-שבאב" בהפצצה אווירית שפגעה בבסיס אימונים של הארגון הנמצא בדרום סומליה. מקורות נוספים מסרו שבשתי ההתקפות אחרונות נהרגו כ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בניגריה מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתם של כ-40 בני-אדם בסדרה של התקפות צבאיות יזומות נערכו נגד ארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. מאות חיילים משתתפים במבצע הנרחב. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו 6 בני-אדם שנפגעו בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם".
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-2 בפברואר 2015 על הריגתו של חייל מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: