Monday, March 23, 2015

100 הרוגים בסוריה; 93 הרוגים בעיראק; 40 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בפקיסטן; 19 הרוגים בדארפור; 10 הרוגים בניגריה; 10 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בסומליה; 6 הרוגים באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים בכירים נהרגו בלוב; צעיר מוסלמי מת מפצעיו ברמאללה; 139 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים במבצע צבאי נרחב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, בלוב, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 293 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות בינלאומיים מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים מאוד ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים כורדיים מסרו על הריגתם של עשרות כורדים בסדרה של פיגועי טרור שהיו מאז יום שישי האחרון (20 במרס 2015) לרגל חג "הנורוז" שהוא ראש-השנה הכורדי. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על קרבות קשים לאורך כל היממה האחרונה בצפון סוריה ובדרומה. עוד נמסר על הריגתם של עשרות חיילים נוספים בסדרה של התקפות יזומות שנערכו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" וארגון "ג'בהת אל-נוסרה" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 93 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קשים ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות לא רשמיים בתימן מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם במהלך כיבושה של עיר בשם תעז בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים – זו העיר השלישית בגודלה בתימן. מקור אחד מסר שבוודאות נפגעו אנשים רבים במהלך כיבושה של העיר. דוברים שיעים בתימן מסרו שהם מתכננים לכבוש ערים נוספות בדרום תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 4 מפקדים בכירים בארגון טרור אסלאמי בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר טריפולי.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים נוספים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור מחוז חייבאר. במהלך היומיים האחרונים נהרגו יותר מ-80 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של לפחות 6 בני-אדם בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים בצפון אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז המדינה.
--
סודאן – טרור – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 19 בני-אדם בהתקפות של טרוריסטים מוסלמים שפעלו נגד תושבים המתגוררים באזור צפון חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים וחיילים בקרבות שהיו בצפון ניגריה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". צ'אד המשיכה להפציץ יעדי טרור בצפון ניגריה גם במהלך היממה האחרונה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-22 במרס 2015 על הריגתם של 139 טרוריסטים מוסלמים מ"החזית לשחרור מורו" במבצע צבאי נרחב שנערך בדרום הפיליפינים במהלך שלושת השבועות האחרונים.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות תקשורתיים בישראל מסרו ב-22 במרס 2015 על מותו מפצעיו של צעיר מוסלמי תושב אזור רמאללה בעקבות עימותים אלימים שהיו עם חיילי צה"ל בשבוע שעבר.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: