Saturday, March 7, 2015

339 הרוגים בעיראק; 110 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 9 טרוריסטים מוסלמים וילדה נהרגו בלוב;  5 הרוגים בתימן; 4 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בפקיסטן; הרוגה בדארפור; 1,100 שיעים נרצחו בפקיסטן בשנתיים האחרונות ידי טרוריסטים מוסלמים סונים; פיגוע דריסה בירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, בעיראק, בסוריה, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 493 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתם של לפחות 110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פיגועי טרור ובקרבות שהיו ברוב הריכוזים העירוניים ברחבי סוריה. גורמים מקומיים (כולל הודעות של ארגוני טרור) מסרו על קרבות עם נפגעים רבים באזור דרעא, דיר אל-זור, חומס, חאלב, אידליב וקובאני. תושבים מקומיים בסוריה מסרו על הריגתם של אזרחים רבים הפצצות אוויריות קשות. עוד נמסר כי הקואליציה האמריקאית צקפה לפחות 12 פעמים בסוריה ובעיראק. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 מפקדים בכירים בארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בהתקפה אווירית שנערכה באזור אידליב.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתם של 339 בני-אדם ביום נוסף של פיגועים קטלניים מאוד ובקרבות קשים שהיו באזור צפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים מקומיים בעיראק מסרו על אלפי בני-אדם מנסים להימלט מהעיר תכרית בעקבות המבצע הצבאי העיראקי לשחרורה של העיר מידי ארגון "המדינה האסלאמית". גורמים צבאיים מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים הרוגים בסדרה של התקפות שנערכו ביממה האחרונה. ארגון "המדינה אסלאמית" ממשיך להרוס אתרים היסטורייים חשובים בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות לא רשמיים בתימן מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים שיעים (חות'ים) בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים במרכז תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתה של ילדה מירי של פצצות מרגמה שנורו לעבר העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר בנגאזי בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של לוב.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כמו כן ארגון נמסר שארגון הטליבאן מכחיש את חטיפתם של כ-30 שיעים בפעולה שהתבצעה במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של חיסולים-ממוקדים שנערכו באזור העיר קראצ'י בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים הפועלים בעיר. מקורות נוספים בפקיסטן מסרו על הריגתם של 1,100 שיעים בשנתיים האחרונות בפעולות טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים סונים.
--
סודאן – טרור – דארפור: מקורות תקשורתיים בדארפור מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתה של אישה מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור חבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות מקומיים בצפון ניגריה מסרו ב-6 במרס 2015 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות משתטריים בישראל מסרו ב-6 במרס 2015 על פציעתם של 4 בני-אדם בפיגוע דריסה בירושלים שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי תושב מזרח-ירושלים. הטרוריסט נפצע מירי של אנשי כוחות-הביטחון שהיו במקום.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: