Thursday, March 26, 2015

105 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בדארפור; 50 נשים וילדים נרצחו בניגריה; 30 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 7 חיילים ו-5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 6 הרוגים בתימן; 4 הרוגים באפגניסטן; תימן מתחננת לעזרה – סעודיה הפציצה בצנעא – עשרות הרוגים ; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בתימן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 407 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שהיו בעיקר באזור מחוז אידליב. מקורות מקומיים בעיר אידליב מסרו על התקפה שנערכה בידי כ-1,500 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטרור אסלאמי "ג'בהת אל-נוסרה". מקורות צבאיים בסוריה מסרו כי במהלך ההתקפה נהרגו לפחות 170 טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון. כמו כן נמסר שהמורדים בסוריה כבשו עיירה ליד הגבול עם ירדן לאחר 4 ימים של קרבות קשים עם נפגעים רבים משני הצדדים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של יותר מ-105 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים תקשורתיים אזרחיים בעיראק מסרו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו עשרות אזרחים בהתקפות טרור קשות. נמסר על הפצצות קשות בעיר תכרית בידי הקואליציה האמריקאית לקראת כיבושה של העיר בידי הצבא העיראקי.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של 6 אזרחים במהלך עימותים בין מפגינים לבין המיליציות שיעיות הפועלות בעיר תעז שנכבשה לאחרונה. מקורות נוספים מסרו על הפצצה אווירית של מעון הנשיאות בעיר עדן של הנשיא התימני המודח. מקורות נוספים מסרו שהנשיא המודח נמלט מתימן. שר-החוץ של תימן מסר הצהרה מופרשת המופנית כלפי הליגה-הערבית לבוא לעזרתה של תימן במאבק נגד ההשתלטות השיעית על המדינה. בתוך ימים אחדים גם העיר עדן תיפול לידי השיעים. במהלך הלילה סעודיה יחד עם מדינות-נמפרץ החלו לתקוף מטרות שיעיות בצנעא ונמסר על עשרות הרוגים.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של 7 חיילים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים מארגון אסלאמי בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור העיר סירט.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של 30 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפקיסטני בפעילות אווירית שנערכה בצפון-מערב המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
סודאן – טרור – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בעימותים קטלניים מאוד שפרצו בדרום דארפור בין שתי מיליציות שבטיות חמושות הפועלות באזור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-25 במרס 2015 על הריגתם של 50 נשים וילדים בהתקפת טרור רצחנית שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: