Friday, April 24, 2015

136 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 47 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 15 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה;  9 הרוגים באפגניסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה; עיתונאי נהרג בלוב; 2,000 בני-אדם נהרגו בהפצצות של הקואליציה האמריקאית בסוריה; טיל נורה לעבר ישראל מעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במאלי, במצרים, בתימן, בסודאן, באלג'יריה, בסוריה, בלבנון, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 291 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות של הצבא הסורי על יעדים אזרחיים בערים המרכזיות. גורמים מקומיים בסוריה מסרו על הצלחתם של הכוחות החמושים של ארגוני האופוזיציה לכבוש אזורים נוספים ליד העיר דמשק. קרבות עם נפגעים רבים היו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. ארגונים לזכויות אדם בסוריה מסרו כי מאז חודש ספטמבר 2014 נהרגו בסוריה כ-2,000 בני-אדם בהפצצות של הקואליציה האמריקאית.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתם של 136 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים נגד שיעים וכן בקרבות קשים שהיו בצפון עיראק נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתם של יותר מ-15 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות שהיו בדרום תימן וכן בקרבות שהיו בין טרוריסטים מוסלמים שיעים לטרוריסטים מוסלמים סונים. גורמים מקומיים מסרו שמטוסים של הקואליציה הסעודית הם שערכו את ההתקפה בדרום תימן על יעדים של המיליציה שיעית. גורם נוסף מסר שסעודיה תקפה 6 ערים במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתו של עיתונאי מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר בנגאזי.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות תקשורתיים צבאיים באלג'יריה מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום המדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתם של 9 אנשי-ביטחון מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים צבאיים ואזרחיים מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתם של 47 טרוריסטים מוסלמים חברי מיליציה אסלאמית חמושה הקשורה לארגון הטליבאן בפעילות אווירית יזומה של הצבא הפקיסטני.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-23 באפריל 2015 על הריגתם של לפחות 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. גורם ביטחוני בכיר בניגריה מסר שבין ההרוגים היה מפקד בכיר מאוד בארגון "בוקו חראם".
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-23 באפריל 2015 על ירי של טיל שנורה לעבר ישראל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו מרצועת-עזה. בתגובה לירי, צה"ל פעל ברצועת-עזה נגד מחנה אימונים של אחד מארגוני הטרור הפועלים בעזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: