Thursday, April 9, 2015

158 הרוגים בעיראק; 150 הרוגים בסוריה; 14 הרוגים בדארפור; 11 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 חיילים נהרגו בטוניסיה; 2 שוטרים נהרגו בסעודיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בשומרון; חייל נאט"ו נהרג באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בסומליה, בתימן, בניגריה, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 369 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים בסוריה מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של יותר מ-150 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 50 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו עשרות חיילים סורים שנפגעו בסדרה של פיגועי טרור, כן נמסר על עשרות אזרחים הרוגים במהלך היממה האחרונה. גורמים מקומיים נוספים מסרו גם על עשרות אזרחים שנהרגו במחנה אל-ירמוק בקרבות שהיו בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון החמאס הפועל בעזה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 158 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". דוברים צבאיים בעיראק מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון. מקורות כורדיים בעיראק מסרו שארגון "המדינה האסלאמית" שחרר 216 יזידים שנישבו באוגוסט 2014.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם בהפצצות אוויריות של הקואליציה הסעודית שנערכו במחוז סעדה (אזור שיעי) שבצפון תימן. כמו כן נמסר מפי מקור תקשורתי צבאי על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים שיעים בעימותים קטלניים שהיו עם טרוריסטים מוסלמים סונים הפועלים באזור העיר עדן.
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 4 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון אל-קאעידה שפעלו באזור הגבול המשותף עם אלג'יריה.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים נוספים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. ביומיים האחרונים נהרגו 17 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס".
--
סעודיה – טרור: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסט מוסלמי בודד שפעל באזור העיר ריאד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר מפי מקורותצבאיים אמריקאים על הריגתו של חייל נאט"ו מירי של חיילים אפגאנים במהלך פגישה שנערכה בין נציגים אמריקאים לבין נציגי שבטים.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י במהלך היממה האחרונה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בסודאן מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתם של 14 בני-אדם בהפצצה אווירית של הצבא הסודאני שנערכה באזור חבל דארפור.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-8 באפריל 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של חיילי צה"ל בעקבות פיגוע דקירה של שני חיילי צה"ל שהיו באזור שילה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: