Wednesday, April 8, 2015

140 הרוגים בתימן; 120 הרוגים בסוריה; 85 הרוגים בעיראק; 30 הרוגים באפגניסטן; 24 הרוגים בניגריה; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלבנון; 8 חיילים נהרגו באיראן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 6 הרוגים בפקיסטן; פיגועים וקרובת נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסומליה, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בלבנון, במצרים, בקשמיר, בפיליפינים, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 429 הרוגים ביממה האחרונה.
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים מאוד שהיו באזור אידליב, במחנה הפליטים אל-ירמוק, בדרעה, בקובאני ובדיר אל-זור. גורמים מקומיים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזורים נוספים ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. אסד אינו מוכן לשלוח את חייליו כדי לסייע לפלסטינים במחנה אל-ירמוק. אימאם סורי המתנגד למשטר אסד נרצח בלונדון.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 85 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בעיקר בצפון עיראק בין הצבא העיראקי לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון המדינה האסלאמית. גורמים מקומיים מסרו על גילויו של קבר-המונים באזור תכרית בו קבורים כ-1,700 חיילים עיראקים שנרצחו בחודש יוני 2015 בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 140 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות ובקרבות שהיו בין טרוריסטים מוסלמים שיעים ליבן טרוריסטים מוסלמים סונים הפועלים באזור צנעא, עדן ובדרום תימן בו שולטים ארגונים המסונפים לארגון "אל-קאעידה".
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים רשמיים במצרים מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני נגד ארגון "אנסר בית אל-מקדס".
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים צבאיים בלבנון מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה" בהיתקלות שהייתה ליד הגבול המשותף עם סוריה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן; מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 26 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד הארגון במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל על-ידי טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 6 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור מחוז טירה.
--
איראן – טרור: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 8 חיילים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול עם פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-7 באפריל 2015 על הריגתם של 24 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בצפון ניגריה. הטרוריסטים רצחו מוסלמים שהתפללו במסגד. רבים נוספים נפצעו באירוע הטקלני.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: