Monday, July 6, 2015

125 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 63 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים;  55 הרוגים בניגריה; 30 הרוגים בתימן; 13 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 7 חיילים נהרגו בפקיסטן; 6 הרוגים בלוב;  3 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בקווקז; טרוריסט מוסלמי בכיר נהרג במאלי; 858 בני-אדם נהרגו רק בעיר עדן בשלושת החודשים האחרונים; 6,500 בני-אדם נהרגו בחיסולים-ממוקדים אמריקאים במזרח-התיכון; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, במאלי, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 406 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות כבדות שהיו מהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו על הפצצות כבדות מאוד שגרמו לעשרות הרוגים במהלך התקפה אווירית שנערכה בידי הקואליציה האמריקאית שפעלה באזור דמשק. כמו כן נמסר על לפחות 10 הרוגים בהפצצות שהיו באזור העיר רקא. מקורות תקשורתיים הקשורים למשטר הסורי מסרו על הריגתם של יותר מ-100 טרוריסטים מוסלמים בהתקפה צבאית יזומה שנערכה באזור העיר לטקיה. ההודעה הזו יצאה מ"סוכנות הידיעות הרשמית של סוריה" – "סאנא". מקורות כורדיים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור צפון סוריה. עוד נמסר על קרבות עם נפגעים באזור דרעא, חומס וחאלב.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של 125 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים מאוד ובקרבות קשים שהיו בעיקר בצפון עיראק. מקורות צבאיים מסרו שמרבית הנפגעים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נסמר מפי מקורות צבאיים על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בכירים באזור העיר מוסול וכן על 4 טרוריסטים מוסלמים בכירים שפעלו בצפון עיראק. מקורות נוספים מסרו שמאז שהחל חג הרמדאן ב-18 ביוני, נהרגו יותר מ-90 אזרחים רק בעיר פלוג'ה בפיגועי טרור ובקרבות.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו בעיקר באזור מחוז סעדה הנמצא ליד הגבול עם סעודיה. מקורות מקומיים בתימן מסרו על הריגתם של 858 בני-אדם בעיר עדן בלבד במהלך 102 ימי קרבות.
--
מצרים – טרור: דובר צבאי רשמי במצרים מסר ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של 63 טרוריסטים מוסלמים מארגון דאעש (המדינה האסלאמית) בפעילות צבאית יזומה רחבת-הקיף שנערכה במהלך היממה האחרונה בצפון סיני.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של 6 חיילים ועל פציעתם של 10 נוספים בקרבות שהיו באזור העיר בנגאזי נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגת של 3 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. מקורות תקשורתיים נוספים מסרו על הריגתם של 13 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באפגניסטן. יותר מ-6,500 בני-אדם נהרגו בחיסולים ממוקדים אמריקאים בשנים 2014-2001 באפגניסטן, בפקיסטן, בסומליה, בתימן ובלוב. רק 20 אחוז מהם היו טרוריסטים מוסלמים. החיסולים האלה נעשים בשיתוף מלא של גרמניה (מבסיס בעיר רמשטיין) ושל מדינות נאט"ו האחרות.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של 7 חיילים בהיתקלות עם טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן הפקיסטני".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של 55 בני-אדם בסדרה של 3 פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי 3 טרוריסטיות מוסלמיות שנשלחו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
מאלי – טרור: מקורות תקשורתיים במאלי מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר מארגון אל-קאעידה בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון מאלי.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות תקשורתיים ברוסיה מסרו ב-5 ביולי 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים וחייל אחד בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון בקווקז.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: