Sunday, January 10, 2016

טרור אסלאמי - 281 הרוגים ביממה האחרונה

112 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 24 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בפקיסטן; 5 הרוגים בתימן; 2 חיילים נהרגו בפקיסטן; 2 שוטרים נהרגו במצרים; 2 חיילים נהרגו בטורקיה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בשכם; קצין מודיעין נהרג בלבנון; חייל נהרג בפיליפינים מירי של טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בניגריה, במאלי, בפיליפינים, בסודאן, בתימן, בלוב, במצרים, בלבנון, בקווקז, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 281 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם בסדרה של קרבות ובפצצות אוויריות של הצבא הסורי ושל חיל-האוויר הרוסי שפעל במקומות אחדים רחבי סוריה נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה"  וארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר מפי דוברים רשמיים בסוריה על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים בקרבות שיו באזור העיר חומס. מקורות נוספים מסרו על נפגעים בקרבות ובהפצצות ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה.

The United Colors of Israel
--
עיראק מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של 112 בני-אדם ביום נוסף של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם בהפגזה שנערכה באזור מחוז מאריב. לפחות 3 מההרוגים היו בני משפחה אחת. גורמים נוספים מסרו על הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו באזורים נוספים ברחבי תימן אך לא נמסר על מספרם המדויק של הנפגעים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של 60 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בסדרה של פעולות צבאיות יזומות ובהפצצות שנערכו במחוזות אחדים במהלך היממה האחרונה.
--
פקיסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של 24 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בשטח פקיסטן באזור הגבול המשותף עם אפגניסטן. דוברים נוספים מסרו שהחיסול היה נגד טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה שפועל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו בדרום-מזרח פקיסטן.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של 2 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר קהיר.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של 2 חיילים בהתקפה של אנשי המחתרת הכורדית הפועלת בדרום-מזרח טורקיה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתו של קצין מודיעין בצבא הלבנוני מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול המשותף עם סוריה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתו של חייל מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-9 בינואר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים במהלך ניסיון לבצע פיגוע נגד כוחותינו הפועלים באזור שכם. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי ישראל 109 טרוריסטים מוסלמים.
==
ד"ר יוחאי סלע