Monday, January 4, 2016

טרור אסלאמי - 303 הרוגים ביממה האחרונה

100 הרוגים בעיראק; 80 הרוגים בסוריה; 60 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 35 טרוריסטים מוסלמים ו-3 חיילים נהרגו באפגניסטן;  20 הרוגים בתימן; 4 חיילים נוספים וטרוריסט מוסלמי נהרגו בהודו; 157 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באלג'יריה בשנה האחרונה; 133 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים בשנת 2015; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בתימן, בלוב, במצרים, בלבנון, בסודאן, בניגריה, בקמרון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 303 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים;  מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו לאורך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו פעם נוספת על הצלחותיהם בקרבות מול ארגוני הג'יהאד הפועלים בדרום סוריה ובצפונה. דוברים כורדיים מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בהתקפה יזומה שנערכה באזור העיר אל-ראקה. מקורות מקומיים אזרחיים מסרו על קרבות עם נפגעים בצפון מחוז לטקיה, בדרום דמשק, באזור העיר דרעא, במחוז אידליב, בדיר אל-זור, בחומס ובחאלב. כמו כן נמסר על הפצצות אוויריות שנערכו באזור העיר אל-ראקה נגד יעדים של ארגון "המדינה האסלאמית". ארגון "המדינה האסלאמית" שלח בשבוע האחרון עשרות טרוריסטים מוסלמים ללוב, לצפון סיני, לסומליה, לניגריה ולאפגניסטן במטרה לחזק את הקשרים עם השלוחות של הארגון הפועלות מחוץ לסוריה ועיראק.

Made in Israel: Water

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של 100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים מאוד בקרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בעיקר בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 15 חיילים שנפגעו בפיגוע-התאבדות שהתבצע באזור העיר בגדאד. 3 חיילים נוספים נהרגו בפיגוע-התאבדות שהיה באזור העיר פלוג'ה. חיילים עיראקים נוספים נהרגו בפעולות יזומות של ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל באזור העיר רמאדי. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של לפחות 20 בני-אדם בסדרה של קרבות בין מיליציות שיעיות למיליציות סוניות הפועלות בכל רחבי תימן. גורמים שיעים נוספים מסרו על הריגתם של "שכירי-חרב" סונים רבים הפועלים במסגרת "הקואליציה הסעודית" הפועלת בתימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של 35 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 חיילים שהיו בפעילות מבצעית נגד ארגון "הטליבאן".
--
הודו – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של 4 חיילים נוספים וכן על הריגתו של טרוריסט מוסלמי נוסף בהתקפה שנערכה על בסיס צבאי הודי של חיל-האוויר שנערכה ב-2 בינואר 2016. דוברים נוספים מסרו ששניים מהטרוריסטים המוסלמים עדיין נמצאים בבסיס הצבאי. עד כה נהרגו 6 חיילים ו-5 טרוריסטים מוסלמים באירוע זה בלבד.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים רשמיים באלג'יריה מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של 157 טרוריסטים מוסלמים – כולל 10 מפקדים בכירים בארגון "אל-קאעידה" – בפעילות יזומה שנערכה בכל רחבי אלג'יריה במהלך שנת 2015.
--
מצרים – טרור: מקורות תקשורתיים במצרים מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של יותר מ-60 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית אווירית שנערכה במהלך היומיים האחרונים בצפון סיני. גורמים נוספים מסרו על מבצע צבאי נרחב הנערך בימים האחרונים נגד ארגון "המדינה האסלאמית" הפועל בצפון סיני.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-3 בינואר 2016 על הריגתם של 133 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" המזוהה עם ארגון "אל-קאעידה" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים במהלך שנת 2015.
==

ד"ר יוחאי סלע

==

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv