Wednesday, December 21, 2016

טרור אסלאמי - 204 הרוגים ביממה האחרונה

90 הרוגים בעיראק; 60 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים בתימן; 14 טרוריסטים מוסלמים, 2 חיילים ו-2 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 4 שוטרים נהרגו בירדן בפשיטה על יעדי טרור; 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 2 הרוגים בפקיסטן; שוטר נהרג באיראן מפיצוץ של מכונית-תופת; המתנקש בשגריר הרוסי בטורקיה חוסל מירי של שוטרים; ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות לפיגוע בגרמניה;  107 עיתונאים נהרגו בסוריה מאז תחילת מלחמת-האזרחים בשנת 2011;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, במאלי, בסודאן, בסומליה, בניגריה, בתימן, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 204 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-60 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 25 חיילים שנפגעו במהלך קרבות שהיו באזור תדמור נגד ארגון "המדינה האסלאמית". דוברים נוספים מסרו על קרבות עם נפגעים באזור דמשק, דרעא, אידליב, חאלב, חומס, אל-ראקה ובמקומות נוספים. גורמים נוספים בסוריה מסרו כי מאז שהחלה מלחמת-אזרחים בסוריה נהרגו כ-107 עיתונאים. מקורות אזרחיים בעיר חאלב מסרו שעד כה התפנו ממזרח חאלב כ-14,000 בני-אדם. ארגונים אזרחיים בסוריה מסרו על הריגתם של יותר מ-3,400 פלסטינים מאז שהחלה במלחמת-האזרחים בסוריה בחודש מרס 2011. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות לפיגוע בגרמניה. משטרת גרמניה מסרה שהיא עצרה את האדם הלא נכון, וכי הטרוריסט עדיין מסתובב חופשי.

Russia: Civilians Have 2 Days to Leave Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות בין המליציות הסוניות למיליציות השיעיות הפועלות באזור העיר תעז. בימים האחרונים נהרגו בקרבות באזור זה עשרות בני-אדם משני הצדדים.
--
ירדן – טרור: מקורות רשמיים בירדן מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתם של 4 שוטרים בעקבות פשיטה שנערכה על יעדי טרור הנמצאים ביישוב הסמוך לאזור קראק בו התבצע הפיגוע ביום ראשון האחרון בדרום ירדן. ארגון "המדינה האסלאמית" נטל אחריות לפיגוע שהתבצע ביום ראשון בו נהרגו 9 בני-אדם. 4 מהטרוריסטים שהשתתפו בפיגוע נהרגו מירי של חיילים.
--
טורקיה – טרור – רוסיה: מקורות רשמיים בטורקיה מסרו ב-20 בדצמבר 2016 שהמתנקש הטורקי בשגריר הרוסי נהרג מירי של שוטרים טורקים מיד לאחר ההתנקשות בשגריר. גורמים בינלאומיים האשימו את ארדואן בליבוי-היצרים בנאומיו שהובילו לרצח השגריר הרוסי.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן" שנפגעו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל טרם זמנו. 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפעילות צבאית יוזמה שנערכה בדרום ובמזרח אפגניסטן. כמו כן נמסר על רציחתם של אישה וגבר בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן". עוד נמסר על הריגתם של 2 חיילים מפיצוץ של מטען-חבלה.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בכירים בארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך באזור העיר קאבול.
--
איראן – פקיסטן: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתו של שוטר איראני מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור הגבול המשותף עם פקיסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-20 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז בלוצ'יסטן.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: