Sunday, December 25, 2016

טרור אסלאמי - 293 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בסוריה; 60 הרוגים בעיראק; 40 טרוריסטים מוסלמים, 11 שוטרים ו-2 אזרחים נהרגו באפגניסטן;  30 הרוגים בתימן; 6 הרוגים בדארפור;  2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 2 הרוגים בסומליה בהתקפת טרור; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקווקז, בקשמיר, בלוב, בתימן, במאלי, בניגריה, בסודאן, בתימן במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 293 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-24 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות אזרחיים בחאלב מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 10 בני-אדם בהפגזות שנערכו באזור העיר. כמו כן נמסר על עשרות חיילים סורים שנהרגו בקרבות שהיו באזור תדמור. מקורות בטורקיה מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנהרגו בפעילות צבאית של טורקיה. באזור אידליב נמסר על הרוגים בפעילות אווירית של הצבא הסורי. באזור דרעא, בדיר אל-זור, בחומס, בדמשק נמסר על עשרות נפגעים בקרבות ובהפצצות אוויריות. מרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו אזרחים וטרוריסטים מוסלמים.

Triple ISIS car bomb attack kills 23 in Eastern Mosul

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-24 בדצמבר 2016 על הריגתם של כ-60 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור ובקרבות שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-8 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן ומקורות נוספים מסרו על הריגתם של יותר מ-30 בני-אדם – כולל חיילים סעודים – בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בעיקר בצפון תימן במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות רשמיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 בדצמבר 2016 על הריגתם של כ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית רחבת-היקף שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 11 שוטרים ושל 2 אזרחים בשני פיגועי-טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן".
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות ביטחוניים באפגניסטן מסרו ב-24 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממקוד אמריקאי שנערך במזרח אפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו -24 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בדרום סומליה.
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים דארפור מסרו ב-24 בדצמבר 2016 על הריגתם של 6 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בחבל דארפור.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: