Thursday, December 15, 2016

טרור אסלאמי - 333 הרוגים ביממה האחרונה

200 הרוגים בסוריה; 80 הרוגים בעיראק; 25 הרוגים בתימן; 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 נציגים של ועדת הבחירות נהרגו בסומליה; טרוריסט מוסלמי נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסומליה, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 333 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-200 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו בידי כל הכוחות הזרים הפועלים בסוריה. מקורות נוספים מסרו על אבדות כבדות מאוד של הצבא הסורי בקרבות שהיו באזור חומס במהלך היממה האחרונה. הצבא הסורי הקציב כוחות רבים כדי לכבוש מחדש בסיסים שנפלו לידי ארגון "המדינה האסלאמית" ולידי ארגונים נוספים. מקורות בטורקיה מסרו על הפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה שנערכו בצפון סוריה. מקורות מקומיים בעיר חלאב מסרו על הוצאות-להורג של עשרות אזרחים וכן על אונס המוני של נשים מקומיות במזרח העיר בידי המיליציות השיעיות הפועלות לצד המשטר העלווי של אסד. מקורות כורדיים מסרו על הצלחות קרקעיות באזור העיר אל-ראקה. בדיר אל-זור היו קרבות קשים לאורך כל היממה האחרונה. גם במחוז אידליב נרשמו נפגעים רבים. בשעה 06:00 היום בבוקר תחל הפסקת-אש נוספת בחאלב.

Syria Drone footage captures devastation of east Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות מקומיים בעיראק מסרו על עשרות אזרחים שנהרגו בקרבות ובהפצצות שהיו במזרח העיר מוסול. דוברים נוספים מסרו על הריגתם של 9 אזרחים שהפצצה אמריקאית שנערכה על העיר. כמו כן נמסר על הריגתם של חיילים עיראקים נוספים בקרבות שהיו בעיר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן סמרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-25 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות שיעים מסרו שמרבית ההרוגים היו באזור העיר תעז במהלך הפצצות אוויריות של סעודיה. מקורות ביטחוניים בתימן מסרו על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-קאעידה" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתם של 16 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בסדרה של הפצצות אוויריות שנערכו במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן הפקיסטני" בפעילות צבאית יזומה של הכוחות-המיוחדים של פקיסטן שפעלו בעיירה שייקופורה הנמצאת צפונית לעיר לאהור.
--
סמליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 נציגים של ועדת הבחירות של סומליה נהרגו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים שפעלו באזור חבל קשמיר ההודי.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-14 בדצמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מהלך פיגועי-דקירה שהתבצע נגד כוחותינו שהיו באזור העיר העתיקה.
==

ד"ר יוחאי סלע