Wednesday, December 14, 2016

טרור אסלאמי - 265 הרוגים ביממה האחרונה

160 הרוגים בסוריה; 50 הרוגים בעיראק; 20 טרוריסטים מוסלמים ו-2 שוטרים נהרגו באפגניסטן;  20 הרוגים בתימן; 4 חיילים נהרגו במצרים; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בסוריה; 3 הרוגים בסומליה; 2 ילדים נהרגו בדארפור מפיצוץ של מטען-חבלה; קצין בכיר נהרג בניגריה בידי טרוריסטים מוסלמים; 715 חיילים לובים נהרגו בקרבות על העיר סירט; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בלוב, בסומליה, בניגריה, בתימן, בקמרון, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 265 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-13 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-160 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של הוצאות-להורג, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. גורמים נוספים מסרו על יותר מ-70 הרוגים בהפצצות קשות שהיו בכפרים במחוז אל-חמה שנמצאים בידי ארגון "המדינה האסלאמית". יותר מ-30 הרוגים ביו בהפצצות אוויריות שהיו באזור העיר אל-ראקה. עשרות הרוגים נוספים היו כנראה בהתקפה של נשק כימי כלשהו באזור העיר תדמור. עשרות הרוגים נוספים היו בהוצאות-להורג שהתבצעו בעיר חאלב. כמוכן נמסר על מאות נעדרים בעיר – כולל ילדים. הרוגים נוספים היו במהלך היממה האחרונה בכל הערים הגדולות של סוריה. גורמים ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בסוריה לפני ימים אחדים. השלושה היו מעורבים בסדרת אירועי הטרור בצרפת שגבתה את חייהם של כ-130 בני-אדם.

Aleppo – 13/12/2016

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-13 בדצמבר 2016 על הריגת של יותר מ-50 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-13 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות לא רשמיים בתימן מסרו ב-13 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. מקורות נוספים מסרו על הפצצות אוויריות קשות מאוד של סעודיה שנערכו ביומיים האחרונים על העיר צנעא.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות רשמיים בלוב מסרו ב-13 בדצמבר 2016 כי בקרבות שהיו בעיר סירט נגד ארגון "המדינה האסלאמי>, נהרגו 715 חיילים ונפצעו כ-3,250 חיילים נוספים.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-13 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-20 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-13 בדצמבר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של רימון יד שהושלך בדרום סומליה בידי טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-שבאב".
--
סודאן – דארפור: מקורות תקשורתיים בצפון דארפור מסרו ב-13 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 ילדים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-13 בדצמבר 2016 על הריגתו של קצין בכיר נוסף בהתנקשות שהתבצעה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה. הקצין חוסל מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל במכוניתו.
--
מצרים – טרור: סוכנות הידיעות הרשמית של טורקיה מסרה ב-13 בדצמבר 2016 על הריגתם של 4 חיילים מצרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו בצפון סיני. מטען נוסף פצע לפחות 5 שוטרים נוספים בצפון סיני.  
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: