Friday, December 9, 2016

טרור אסלאמי - 308 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בעיראק; 130 הרוגים בסוריה; 15 בני-אדם נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 4 חיילים נהרגו בלוב; 3 הרוגים בתימן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג במצרים; טרוריסט מוסלמי נהרג בפקיסטן; טרוריסט מוסלמי נהרג בשומרון; ב-20 החודשים האחרונים נהרגו בתימן 11,000 בני-אדם; 50,000 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בשנתיים האחרונות בסוריה ובעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן, בקשמיר ובאפגניסטן; סה"כ 308 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים, אך בעיקר בהפצצות אוויריות קשות מאוד שנערכו בידי כול הכוחות הזרים הפועלים בסוריה – כולל ארה"ב וטורקיה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו עשרות אזרחים שנפגעו בהפצצות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה ובן גם במהלך היממה הקודמת. מקורות אזרחיים בסוריה מסרו על קרבות עם נפגעים רבים בחאלב, בחומס, בחאלב, בדמשק, באל-חמה, באידליב, בדיר אל-זור, באל-ראקה, בלטקיה, בדרעא, כן גם לאורך הגבול המשותף עם טורקיה. דוברי ארגון "המדינה האסלאמית" מסרו על הצלחותיהם הקרקעיות מול הצבא הסורי ליד תדמור ועל כיבושם של מוצרים אחדים שהיו בידי הצבא הסורי. גם בעיר חומס נמסר על הריגתם של יותר מ-30 חיילים סורים בהתקפה של ארגון "המדינה האסלאמית". מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הריגתם של כ-50,000 טרוריסטים מוסלמים בסוריה ובעיראק בשנתיים האחרונות בהפצצות של הקואליציה-האמריקאית.

Syrian rebels call for cease fire in Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתם של כ-140 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור קטלניים מאוד, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על עשרות טרוריסטים מוסלמים שנהרגו במהלך היממה האחרונה מערבית לעיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים שתכננו כנראה לבצע פיגועי-התאבדות במרכז תימן. מקורות בינלאומיים מסרו שב-20 החודשים האחרונים נהרגו בתימן יותר מ-11,000 בני-אדם; 37,000 בני-אדם נוספים נפצעו; וכ-3,000,000 בני-אדם הפכו לפליטים.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתם של 4 חיילים בקרבות שהיו כנראה ליד מתקן להפקת נפט הנמצא ליד העיר בנגאזי.
--
אפגניסטן – טרור - פקיסטן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-15 טרוריסטים מוסלמים, חיילים ואזרחים ביום של פיגועי-טרור ובפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון "הטליבאן" וארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר מפי מקורות צבאיים בפקיסטן על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שניסה לחדור לפקיסטן דרך הגבול האפגאני.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר ההודי.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. מקורות צבאיים מסרו על הריגתם של עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה בשבועיים האחרונים. כמו כן נמסר על כניעתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים חברי הארגון במהלך הימים האחרונים.
--
מצרים – טרור: מקורות משטרתיים במצרים מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בפעילות משטרתית יזומה שנערכה באזור העיר קהיר במחוז אל-קליובייה.
--
ישראל – טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-8 בדצמבר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שניסה לבצע פיגוע דקירה נגד כוחותינו שפעלו בצומת תפוח שבשומרון.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: