Saturday, December 10, 2016

טרור אסלאמי - 483 הרוגים ביממה האחרונה

220 הרוגים בעיראק; 150 הרוגים בסוריה; 56 הרוגים בפיגוע-התאבדות בניגריה; 18 הרוגים בתימן; 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" נהרגו באפגניסטן; 10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" נהרגו בסומליה; 6 שוטרים נהרגו במצרים מפיצוץ של מטען-חבלה; 3 חיילים נהרגו בפיליפינים בהתקפת טרור אסלאמית; 2 טרוריסטים מוסלמים ואזרח נהרגו בקשמיר ההודית; מוסלמי-שיעי חוסל בפקיסטן; חייל נהרג בסעודיה;  פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בפיליפינים, בסומליה, בסודאן, בקשמיר, בניגריה, בקמרון, במאלי, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 483 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של כ-150 בני-אדם בסדרה של קרבות קרקעיים קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו לאורך על היממה האחרונה בכל רחבי סוריה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 80 חיילים סורים שנהרגו או הוצאו-להורג במהלך התקפות נוספות של ארגון "המדינה האסלאמית" על מתחמים צבאיים הנמצאים באזור תדמור. כמו כן נמסר שבין ההרוגים היו לפחות 30 בני-אדם שנפגעו בהפצצות ובקרבות שהיו באזור העיר חאלב. גורמים רשמיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי שולט על יותר מ-90 אחוזים מהעיר. גורמים אזרחיים בסוריה מסרו שמספר ההרוגים ביממה האחרונה עלול לחצות את ה-200 הרוגים לאור הקרבות וההפצצות בצפון סוריה בין הצבא הטורקי לבין ארגון "המדינה האסלאמית".

Nigeria – Islam :At least 56 people killed in town of Madagali

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות קשים ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-17 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר שרבים מההרוגים היו אזרחים.
--
תימן – מלחמת-אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של 18 בני-אדם בסדרה של התקפות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתו של חייל סעודי מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה ליד הגבול המשותף עם תימן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" וכן על פציעתם של 23 טרוריסטים מוסלמים נוספים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות אחדים ברחבי המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתו של מוסלמי שיעי בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים סונים שפעלו באזור מחוז קוויטה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים, וכן על הריגתו של אזרח אחד בהיתקלות שהייתה עם חיילים הודים הפועלים בקשמיר ההודית.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניגריה מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של 56 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי 2 טרוריסטיות מוסלמיות בנות 14 מארגון "בוקו חראם" שפעלו בצפון ניגריה. הפיגוע התבצע במרכז מסחרי הומה אדם. עשרות רבות של בני-אדם נוספים נפצעו.
--
מצרים – טרור: מקורות רשמיים במצרים מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של 6 שוטרים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הקשורים לתנועת "האחים המוסלמים" הפועלת באזור קהיר.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-9 בדצמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" הפועלים בדרום הפיליפינים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: