Wednesday, December 7, 2016

טרור אסלאמי - 301 הרוגים ביממה האחרונה

110 הרוגים בעיראק; 70 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים, 5 חיילים ואזרח נהרגו באפגניסטן; 18 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 14 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 5 הרוגים בתימן; 5 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 2 לוחמים כורדים נהרגו בטורקיה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו באלג'יריה, במאלי, בצ'אד, בניגריה, בסומליה, בסודאן, בפיליפינים, בניגריה, בקשמיר, במצרים, בטורקיה, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 301 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-70 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קרקעיים ובהפצצות אוויריות קשות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות מקומיים בעיר חלאב מסרו על נפגעים נוספים בהפצצות אוויריות ובקרבות שהיו במהלך היממה אחרונה ברחבי העיר. גם במחוז אילדיב נמסר על נפגעים רבים בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו לאורך כל היממה אחרונה. מקורות מקומיים בעיר דרעא מסרו על קרבות והפצצות אוויריות עם נפגעים בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור. כמו כן, נמסר על קרבות עם נפגעים באזור דמשק, אל-חמה, תדמור, לטקיה, דיר אל-זור ובצפון סוריה לאורך הגבול עם טורקיה.

Iraq army launches fresh Mosul assault

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-6 דצמבר 2016 על הריגתם של 110 בני-אדם בסדרה של פיגועי-התאבדות, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-15 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות אזרחיים בעיראק מסרו על גילויו של קבר-אחים נוסף, דרומית לעיר מוסול, של כ-230 שוטרים שחוסלו בידי ארגון "המדינה האסלאמית" באמצע שנת 2014. מקורות רשמיים בעיראק מסרו על כ-82,000 תושבים שנמלטו עד כה מהעיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של 5 בני-אדם בהפצצה אווירית של סעודיה שנערכה במחוז סעדה ליד הגבול המשותף בין תימן לסעודיה.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של לפחות 18 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות היו באזור העיר סירט. גורמים נוספים מסרו על פצועים רבים נוספים בקרבות הללו.  מקורות אחרים מסרו על כ-18 טרוריסטים מוסלמים הרוגים ופצועים בקרבות שהיו בעיר סירט במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "הטליבאן" בפעילות משטרתית וצבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. מקורות נוספים מסרו על הריגתם של 5 חיילים וכן על הריגתו של אזרח אחד בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי ארגון "הטליבאן".
--
פקיסטן – טרור: מקורות משטרתיים בפקיסטן מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים בפעילות משטרתית יזומה שנערכה במחוז בלוצ'יסטן במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים של "האיחוד האפריקאי" מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של כ-10 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במוקדים אחדים בדרום סומליה. מקור נוסף מסר שנהרגו רק 7 טרוריסטים מוסלמים.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-14 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון ניגריה. גורמים צבאיים נוספים מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שנהרגו בפועלה זו. רדיו ניגריה על כ-14 הרוגים בקרבות ההלו.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים רשמיים במצרים מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של 8 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני. 3 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בפשיטה משטרתית שנערכה באזור אסיוט.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-6 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה ביממה האחרונה בדרום-מזרח טורקיה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: