Tuesday, December 13, 2016

טרור אסלאמי - 231 הרוגים ביממה האחרונה

130 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בעיראק; 10 הרוגים בתימן; 7 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי באפגניסטן; 4 הרוגים בפקיסטן; 3 חיילים ו-3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 2 אזרחים, שוטר וטרוריסט מוסלמי בכיר נהרגו באפגניסטן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בניגריה, במאלי, בסומליה, בקמרון, בתימן, בלוב, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 231 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-12 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-130 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה אחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 60 בני-אדם שנפגעו בהפצצות ובקרבות שהיו ביממה האחרונה באזור העיר חאלב. ארגוני האופוזיציה בסוריה מסרו שהקרב על העיר חלאב הוכרע לחלוטין לטובת המשטר. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים רבים במחוז אידליב. דוברים כורדים מסרו על נפגעים בקרבות שהיו באזור העיר חסכה. ארגוני המורדים בעיר דרעא מסרו על קרבות עם נפגעים שהיו במהלך היממה האחרונה. עוד נמסר על הוצאתם-להורג של 8 בני-אדם כולל נשים וילדים בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים באזור העיר תדמור. באזור העיר אל-חמה נמסר על הריגתם של כ-30 בני-אדם בהפצצות אוויריות של המשטר הסורי. גם באזור חומס, לטקיה ודיר אל-זור נרשמו קרבות עם נפגעים במהלך היממה האחרונה.

Syria -  Aleppo

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-12 בדצמבר 2016 על הריגתם של 70 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו לפחות 15 אזרחים שנפגעו מירי של מרגמות שנורו לעבר העיר מוסול. לפחות 3 פיגועי-התאבדות היו במהלך היממה האחרונה ברחבי עיראק. כמו כן נמסר על גילויו של קבר-אחים נוסף ליד העיר מוסול.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-12 בדצמבר 2016 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן.
--
אפגניסטן – טרור:  מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-12 בדצמבר 2016 על הריגתם של 2 אזרחים ושוטר אחד מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון אפגניסטן. כמו כן נמסר מפי גורם צבאי על הריגתו של מפקד בכיר בארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במרכז אפגניסטן.
--
אפגניסטן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 בדצמבר 2016 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך במחוז ננגרהאר שבמזרח אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-12 בדצמבר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בשלושה פיגועי-טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה במחוז קוויטה. בין ההרוגים היה ילד שנפגע מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל ליד בית-הספר בו הוא למד.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בפיליפינים מסרו ב-12 בדצמבר 2016 על הריגתם של 3 חיילים ושל 3 טרוריסטים מוסלמים ביום של קרבות ממשוכים שהיו בדרום הפיליפינים. מקורות צבאיים מסרו על כ-150 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" שתקפו במשך שעות ארוכות כוח צבאי שהיה בדרום המדינה. 17 חיילים נוספים נפצעו בקרבות.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: