Monday, December 19, 2016

טרור אסלאמי - 322 הרוגים ביממה האחרונה

140 הרוגים בסוריה; 65 הרוגים בעיראק; 52 חיילים נהרגו בתימן פיגוע-התאבדות; 24 הרוגים בניגריה; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בסומליה; 10 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 10 הרוגים בירדן בפיגוע-טרור של ארגון "המדינה האסלאמית"; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; לוחם כורדי נהרג בטורקיה; ג'יהאדיסט נהרג באזור רמאללה; 60 חיילים נהרגו בקשמיר ההודית מאז תחילת שנת 2016; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בניגריה, בסודאן, בסומליה, בלוב, במאלי, בקמרון, במצרים, בטורקיה, בסוריה, בעיראק, בקשמיר, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 322 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה של הוצאות-להורג, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה ברחבי סוריה. מקורות אזרחיים בעיר חלאב מסרו על הוצאות-להורג בידי המיליציות השיעיות הפועלות במזרח העיר חאלב בעקבות קרבות "מבית לבית". עוד נמסר שבין ההרוגים היו יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בהפצצות אוויריות שנערכו בידי "הקואליציה האמריקאית". קרבות עם נפגעים רבים מאוד היו באזור חומס, אל-חמה, אידליב, דרעא, דיר אל-זור, דמשק, חסכה ובמחוז לטקיה. מקורות נוספים בסוריה מסרו שהמורדים הציתו 5 אוטובוסים שהיו מיועדים לפנות אזרחים שיעים נצורים בשני כפרים הנמצאים בצפון סוריה.  דוברים נוספים מסרו ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" אחראי למעשה.

Islam in Syria - Aleppo


Aleppo Before And After

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים וצבאיים בעיראק מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של יותר מ-65 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-10 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה. דוברים צבאיים בעיראק מסרו על קרבות קשים מאוד עם עשרות הרוגים במחוז אל-אנבר.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של כ-52 חיילים בפיגוע-התאבדות שהתבצע במתחם צבאי הנמצא באזור העיר עדן. כל החיילים היו מגייסים חדשים שהיו אמורים להצטרף לצבא של ממשלת עדן הפרו-סעודית. גורמים מקומיים בתימן האשימו את ארגון "המדינה האסלאמית" במעשה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של 6 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית שנערכה במחוז ננגרהאר. 4 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "הטליבאן" נהרגו במרכז אפגניסטן. 3 אזרחים נהרגו בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שפעלו במחוז בגראם.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של 24 בני-אדם ובהתקפות קשות של מיליציות אסלאמיות חמושות משבטי הפולני שפעלו במזרח ניגריה קרוב לגבול המשותף עם קמרון. מקורות מקומיים מסרו שרבים עדיין נעדרים, וכן נמסר על בריחה של תושבים בשל ההתקפה הקטלנית.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתו של אחד מאנשי המחתרת הכורדית בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום-מזרח טורקיה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של רוסיה וצ'צ'ניה שפעלו בצפון הקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים רשמיים בהודו מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של 60 חיילים הודים בהיתקלויות עם טרוריסטים מוסלמים בחבל קשמיר ההודי. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-100 אזרחים בחודשים האחרונים מירי של חיילים הודים במהלך התפרעויות אלימות של מוסלמים המתגוררים בקשמיר ההודית.
--
ירדן – טרור: מקורות רשמיים בירדן מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתם של 10 בני-אדם ועל פציעתם של 10 נוספים מהתקפה של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" שפעלו במזרח ירדן. בין ההרוגים תיירת מקנדה ו-4 שוטרים, וכן נמסר על פציעתם של שוטרים נוספים. כל ארבעת הטרוריסטים המוסלמים נהרגו מירי של כוחות-הביטחון של ירדן.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: מקורות תקשורתיים בישראל מסרו ב-18 בדצמבר 2016 על הריגתו של ג'יהדיסט מוסלמי מירי של חיילי צה"ל העקבות התפרעויות אלימות של כנופיות ערביות שפעלו באזור רמאללה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: