Tuesday, October 4, 2011

10 הרוגים בעיראק; 6 הרוגים בסוריה; 3 הרוגים באפגניסטן; 3 הרוגים בקווקז; 2 הרוגים בסומליה; 2 הרוגים בניגריה; 2 הרוגים בקשמיר; מהנדס סיני חוסל בסודאן בידי פעילי טרור מוסלמים; חבר המחתרת הכורדית נהרג בטורקיה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתם של 6 אזרחים נוספים מירי של כוחות-הביטחון של סוריה שפעלו נגד במפגינים באזור העיר חומס. מקורות נוספים מסרו כי קיים חשש כבד מאוד שמלחמת-האזרחים בסוריה תתעצם יותר בעקבות הריגתו של בנו של המופתי הגדול של סוריה ב-2 באוקטובר 2011 בידי חמושים שפעלו בעיר חאלב. מקורות נוספים מסרו כי בימים האחרונים נעצרו לפחות 3,000 אזרחים בידי שירותי הביטחון של סוריה. מאז שהחלה ההתקוממות העממית ב-15 במרס 2011 אלפי אזרחים סורים עדיין נעדרים.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם ועל פציעתם של 19 נוספים בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בדרום המדינה.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתם של 10 בני-אדם בפיגוע מיקוח שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז אנבאר. האירוע נמשך שעות רבות והוא הסתיים בעזרת משטרת עיראק שפרצה למתחם בו הוחזקו בני-הערובה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם ממטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור העיר מוגדישו.
--
צפון-סודאן – סין: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתו של מהנדס מסין מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים במחוז קורדופאן בשליחותה של ממשלת חרטום האסלאמית של עומר אל-באשיר.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מפיצוץ של מטען חבלה שהפועל בידי פעילי טרור הפועלים בצפון-מזרח המדינה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתו של חבר המחתרת הכורדית בהיתקלות עם חיילים טורקים שפעלו במזרח המדינה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות צבאיים ברוסיה מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם – 2 שוטרים וטרוריסט - בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון-הקווקז.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בקשמיר מסרו ב-3 באוקטובר 2011 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים באזור חבל קשמיר.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: