Wednesday, October 19, 2011

100 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 46 הרוגים בפקיסטן; 40 הרוגים בסוריה; 18 הרוגים בתימן; 8 הרוגים בטורקיה; 8 הרוגים בניגריה; 7 הרוגים בעיראק; 4 הרוגים בסומליה; אישה נהרגה באלג'יריה בהתקפה של פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה; גלעד שליט שוחרר מהשבי;
==
ישראל – טרור – עזה: ב-18 באוקטובר 2011 הוחזר החייל גלעד שליט לישראל לאחר 5 שנים ו-4 חודשים בשבי בידי החמאס. זה מה שקרה, כמו כל יום, במרחב האסלאמי האלים והרצחני ביממה האחרונה.
--
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של לפחות 40 בני-אדם ביומיים האחרונים מירי של כוחות-הביטחון של סוריה שפעלו נגד מפגינים ועריקים הפועלים נגד המשך שלטונו העלווי של בשאר אל-אסד. גורמים נוספים מסרו על עימותים נוספים שהיו ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. מקור רשמי בסוריה מסר כי בין ההרוגים היו לפחות 11 אנשי כוחות-הביטחון של סוריה הפועלים לצדו של אסד.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בפעילות צבאית יזומה של כוחות נאט"ו שנערכה במחוז בגראם. מקור צבאי רשמי בנאט"ו מסר ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של 100 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה ברחבי אפגניסטן במהלך הימים האחרונים. מרבית ההרוגים היו מחוז קונאר במסגרת מבצע צבאי שנערך בשבוע האחרון.
--
פקיסטן – אפגניסטן – טליבאן: מקורות צבאיים רשמיים בפקיסטן מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של 27 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במבצע צבאי פקיסטני שנערך באזור הגבול עם אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתם 8 הרוגים בחיסולים הדדיים בין שתי מיליציות אתניות הפעולות בעיר קראצ'י. עוד נמסר על הריגתם של 3 שיעים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בפקיסטן. מקור פקיסטני נוסף מסר על הריגתם של 8 בני-אדם מירי של פעילי טרור הפועלים בצפון-מערב פקיסטן באזור ווזיריסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעה בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור העיר בגדאד.
--
תימן – מחאה ואלימות: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של 18 בני-אדם בעימותים אלימים שפרצו בין כוחות-הביטחון של תימן לבין מפגינים שיצאו למחות בעיר צנעא נגד הנשיא עלי עבדאללה סאלח.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בעיר מוגדישו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של לפחות 8 בני-אדם בסדרה של אירועי טרור שהתבצעה על רקע מאבקים אתניים.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות צבאיים באלג'יריה מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתה של אישה מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-18 באוקטובר 2011 על הריגתם של 5 שוטרים ו-3 אזרחים בהתקפה של המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע




No comments: