Sunday, October 9, 2011

25 פעילי טרור מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 16 הרוגים בחיסול-ממוקד אמריקאי בסומליה; 16 הרוגים בסוריה; 7 הרוגים בפקיסטן; 3 שוטרים נהרגו בניגריה; 3 הרוגים בפיליפינים; הרוגה בעיראק; שוטר נהרג בתימן; טרוריסט בכיר נהרג בקשמיר; שוטר נהרג בתאילנד מירי של פעילי טרור מוסלמים;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתם של 12 בני-אדם נוספים מירי של כוחות-הביטחון של סוריה ב-7 באוקטובר 2011 לאחר תפילת יום השישי. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון לעבר משתתפים בהלווייתו של משעל טאמו - המנהיג הכורדי שנרצח ב-7 באוקטובר מירי של חמושים שפעלו כנראה בהוראת השלטון העלווי של בשאר אל-אסד. 50,000 בני-אדם השתתפו בהלווייתו של טאמו שהיה המנהיג של "מפלגת העתיד הכורדית".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתם של 25 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך התקפה טרוריסטית רחבת-הקף על בסיסי נאט"ו הנמצאים במחוז פקטיקה. ארגון הטליבאן רצה לציין עשור לפלישה לאפגניסטן באמצעות התקפה גדולה על כוחות נאט"ו הנמצאים באפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתם של 3 בני-אדם בסדרה של אירועי טרור שהתבצעה בפקיסטן במהלך היממה האחרונה. בין ההרוגים היו נוצרי שנרצח בידי פעילי טרור מוסלמים, עיתונאי ופוליטיקאי בכיר. כמו כן נמסר על הריגתם של 4 בני-אדם בצפון-מערב פקיסטן בסדרה של פיגועי טרור נגד מוסדות ממשלתיים וכוחות-הביטחון.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתה של אישה ועל פציעתם של 10 נוספים בסדרה של אירועי טרור שהתבצעה במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרן ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתו של שוטר מקומי ועל פציעתם של 6 נוספים מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור העיר עדן.
--
סומליה – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתם של 16 בני-אדם ועל פציעתם של 50 נוספים בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך נגד פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" הפועלים באזור הגבול בין סומליה לקניה.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתם של 3 שוטרים מירי של פעילי טרור מוסלמים.
--
הודו – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתו של פעילי טרור בכיר בארגון מוסלמי בהיתקלות עם חיילים הודים הפועלים בחבל קשמיר.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-8 באוקטובר 2011 על הריגתו של שוטר מקומי מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים ותקשורתיים בפיליפינים מסרו ב-8 באוקטובר על הריגתם של חייל ו-2 אזרחים בימים האחרונים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום המדינה. ארגון הטרור המוסלמי אבו-סיאף הפועל בדרום המדינה אחראי להריגתם של אלפי בני-אדם בשנים האחרונות. בשבוע האחרון נתפסו כמה פעילי טרור מארגון אל-סיאף בידי כוחות-הביטחון. כמו כן נמסר שלאחדים מהם היו קשרים הדוקים עם ארגון אל-קאעידה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: