Friday, October 7, 2011

20 הרוגים בסוריה; 8 פעילי טרור נהרגו באלג'יריה; 7 פעילי טרור נהרגו באפגניסטן; 6 הרוגים בתימן; 5 פעילי טרור מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 2 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 2 בני-אדם נהרגו בניגריה; הרוג בעיראק; 100 הרוגים בסומליה בפיגוע של ארגון "אל-שבאב";
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית ומקורות תקשורתיים במפרץ-הפרסי מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 16 בני-אדם מירי של כוחות-הביטחון שפעלו נגד מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של בשאר אל-אסד. מקורות רשמיים בסוריה מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 4 חיילים סורים מירי של עריקים הקשורים לאופוזיציה הסורית. מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתו של אדם אחד מירי של חיילים סורים שחדרו ללבנון במטרה לפגוע בפליטים סורים שברחו בעקבות האירועים האלימים במדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 2 אזרחים מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן שפעלו נגד אוטובוס אזרחי שנסע בדרום אפגניסטן.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה בשיתוף פעולה עם כוחות נאט"ו.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם (שניים מהם שוטרים) בהיתקלות בין כוחות הביטחון של פקיסטן לבין פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון-מערב המדינה. כמו כן נודע על מעצרים רבים של פעילים מוסלמים סונים הקשורים לטבח של אזרחים שיעים שאירע לפני ימים אחדים.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתו של אדם אחד ועל פציעתם של רבים נוספים בסדרה של אירועי טרור שהתרחשו בעיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם נוספים בהפגזה של הצבא התימני שפעל בעיר צנעא נגד מפגינים שיצאו למחות נגד המשך שלטונו של עלי עבדאללה סאלח.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-6 באוקטובר 2011 כי בפיגוע שהתבצע בעזרת משאית-תופת ב-4 באוקטובר 2011 בעיר מוגדישו נהרגו 100 בני-אדם. ארגון "אל-שבאב" המזוהה עם ארגון אל-קאעידה נטל את האחריות לרצח.
--
ניגריה – טרור אתני: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 2 בני-אדם מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור העיר ג'וס.
--
אלג'יריה – טרור: מקורות רשמיים באלג'יריה מסרו ב-6 באוקטובר 2011 על הריגתם של 8 פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה שניסו להבריח נשק מלוב לתחומי אלג'יריה.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: