Wednesday, October 12, 2011

20 הרוגים בדרום-סודאן; 18 הרוגים באפגניסטן; 13 הרוגים נוספים בעיראק; 8 הרוגים בסומליה; 7 הרוגים בסוריה; 2 הרוגים בניגריה; הרוג בטורקיה; הרוג בקווקז; נחתמה עסקת שליט – חייל תמורת 1,027 טרוריסטים רוצחים;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית הנמצאים בטורקיה מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על עימותים אלימים שהיו בין מפגינים לכוחות-הביטחון ברחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. עד כה לא נודע על מספרם המדויק של הנפגעים. מקור נוסף ציין כי לפחות 7 בני-אדם נהרגו מירי של כוחות-הביטחון במהלך הלוויה שנערכה לאחד מההרוגים של הימים האחרונים. דוברים באופוזיציה הסורית מסרו כי מאות חיילים נוספים ערקו מהצבא הסורי והצטרפו למורדים הפועלים נגד המשטר ונאמניו. דוברים בני העדה הכורדית הביעו פעם נוספת את חששם להתפרצות אלימה גדולה יותר של בני העדה לנוכח רציחתו של משעל טאמו, מנהיג מפלגת העתיד הכורדית, בידי אנשי כוחות-הביטחון הנאמנים לנשיא אסד.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על חטיפתם של 4 אנשי סיוע בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים בצפון המדינה.
--
פקיסטן – אפגניסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן ובאפגניסטן מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על הריגתם של 11 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בהתקפה צבאית נוספת של הצבא הפקיסטני על בסיסי טרור הנמצאים באזור הגבול עם אפגניסטן. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד מירי של פצצות מרגמה לעבר יישובים פקיסטנים שנורו בידי פעילי טרור הפועלים מהגבול האפגני. עוד נמסר על הריגתם של 6 עובדים קבלן מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים באזור הגבול בין פקיסטן לאפגניסטן.
--
עיראק – טרור: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-11 באוקטובר 2011 כי במהלך אירועי הטרור שהיו יום קודם לכן נהרגו עוד 13 בני-אדם בסדרה של פיצוצים שהתרחשה באזור העיר בגדאד.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על הריגתם של 8 בני-אדם בעקבות מבצע צבאי נרחב לגירושם של פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" מהעיר מוגדישו. כל הנקודות בהן החזיקו פעילי הטרור בעיר מוגדישו נפלו לידי כוחות הצבא של ממשלת סומליה הנעזרים בחיילים של האיחוד האפריקאי שנשלחו לסייע לממשלה המקומית.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על הריגתם של 20 בני-אדם מפיצוץ של מוקש שהופעל כנראה באקראי.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על הריגתם של 2 חיילים מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון המדינה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על הריגתו של אדם אחד ועל חטיפתו של אדם נוסף בידי חברי המחתרת הכורדית הפועלת במזרח טורקיה.
--
רוסיה – קווקז: מקורות תקשורתיים בסוריה מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על הריגתו של אדם אחד מירי של פעילי טרור מוסלמים הפועלים בצפון הקווקז.
--
ישראל – טרור: מקורות רשמיים בישראל מסרו ב-11 באוקטובר 2011 על החלטה ממשלתית ישראלית לשחרר 1,027 טרוריסטים רוצחים תמורת החייל גלעד שליט. הטרוריסטים המוסלמים אחראים לרציחתם של אלפי ישראלים.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


No comments: