Friday, February 5, 2016

טרור אסלאמי - 263 הרוגים ביממה האחרונה

111 הרוגים בעיראק; 90 הרוגים בסוריה; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 15 הרוגים בתימן; 12 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 6 לוחמים כורדים ו-2 חיילים נהרגו בטורקיה; 4 טרוריסטים מוסלמים נוספים נהרגו בלבנון; הרוג בסומליה בפיגוע טרור; יועץ-צבאי רוסי נהרג בסוריה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; 4 טרוריסטים מוסלמים נעצרו בגרמניה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, במצרים, בטורקיה, בניגריה, בסומליה, בלוב, בתימן, בקמרון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 263 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של קרבות קטלניים מאוד ובהפצצות אוויריות שנערכו ברוב הערים המרכזיות של סוריה במהלך היממה האחרונה. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על הצלחות צבאיות נוספות באזור מחוז אידליב בקרבות נגד ארגוני הג'יהאד הפועלים באזור. כמו כן נמסר על קרבות עם נפגעים רבים באזור דרעא, בחומס, באזור חאלב ובצפון מחוז לטקיה. מקורות נוספים מסרו על הריגתו של יועץ צבאי רוסי מירי של פצצות מרגמה. זהו ההרוג השלישי של רוסיה מאז שהיא החלה לסייע באופן פעיל למשטר הסורי. מקורות ביטחוניים בגרמניה מסרו על מעצרם של 4 טרוריסטים מוסלמים שתכננו לבצע פיגוע קשה במרכז ברלין כבר בימים הקרובים. הארבעה הגיעו לגרמניה כ"פליטים סורים" עם מסמכים מזויפים. כל הארבעה הם מאלג'יריה. לאחד מהם היה קשר עם מבצעי הפיגוע בפריז. טרוריסט חמישי עדיין מסתובב חופשי.


The United Colors of Israel

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתם של 111 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים מסרו על קרבות עם נפגעים ב-11 יישובים רחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים בתימן מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתם של 15 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שנערכו בידי הקואליציה הסעודית במהלך היממה האחרונה באזורים אחדים ברחבי תימן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" ועם ארגון "המדינה האסלאמית" נהרגו בשני חיסולים-ממוקדים אמריקאיים שנערכו בתימן במהלך היממה הקודמת. בין ההרוגים היה מפקד בכיר בארגון "אל-קאעידה".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה. גורמים תקשורתיים נוספים מסרו על עשרות רבות של טרוריסטים מוסלמים שנהרגו במהלך הימים האחרונים בהתקפות יזומות של ארה"ב באפגניסטן.
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-4 בפברואר 2016 שהפיצוץ שאירע במטוס נוספים יממה קודם לכן, בו נהרג אדם אחד, כנראה התבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים בטורקיה מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתם של 6 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתם של 2 חיילים בסדרה של קרבות שהיו בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה האחרונה.
--
לבנון – טרור: מקורות צבאיים בלבנון מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים נוספים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יוזמה שנערכה ליד הגבול המשותף עם סוריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-4 בפברואר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בצפון חבל קשמיר.
==
ד"ר יוחאי סלע

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv



No comments: