Saturday, February 6, 2016

טרור אסלאמי - 467 הרוגים ביממה האחרונה

283 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 32 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בלוב; 17 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן; 5 לוחמים כורדים ושוטר נהרגו בטורקיה; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 3 הרוגים בסומליה ממכונית-תופת; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 6,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון המדינה-האסלאמית פועלים  בלוב; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בקמרון, בלוב, בתימן, במצרים, בטורקיה, בלבנון, במאלי, בסומליה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 467 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות אזרחיים בסוריה מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. כמו כן נמסר על הצלחות קרקעיות נוספות של הצבא הסורי באזור העיר דרעא, בחאלב ובצפון מחוז לטקיה. עשרות-אלפי אזרחים נוספים נמלטים מהעיר חאלב למעברי הגבול עם טורקיה בשל קרבות קשים באזור כולו ובשל הפצצות אוויריות אכזריות של רוסיה. אזרחים מתארים את המצב בחאלב כ"נואש מאוד". מקורות ביטחוניים בארה"ב מסרו על הימצאותם של כ-6,000 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" הפועלים בלוב.

The United Colors of Israel

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 283 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד, בהוצאות-להורג ובהפצצות אוויריות שנערכו במהלך היממה האחרונה בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-18 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.  מקורות ביטחוניים בעיראק מסרו על הפצצות אוויריות של טורקיה שנערכו נגד יעדים כורדיים הנמצאים בצפון עיראק.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 32 בני-אדם בהפצצות אוויריות קשות של "הקואליציה הסעודית" שנערכו במהלך הלילה האחרון באזור העיר צנעא נגד יעדים הקשורים למיליציה השיעית.
--
לוב – מלחמת-אזרחים: מקורות צבאיים בלוב מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 20 טרוריסטים מוסלמים סודאנים שפעלו באזור העיר טוברוק. בשל האירוע, לוב הפסיקה את טיסותיה לסודאן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 17 טרוריסטים מוסלמים מארגון "הטליבאן" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוזות הצפוניים של אפגניסטן במהלך היממה האחרונה. 25 טרוריסטים מוסלמים נוספים הסגירו את עצמם לידי כוחות-הביטחון של אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בקרבות בין שני ארגוני טרור אסלאמיים הפועלים באזור פנג'אב.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 3 בני-אדם מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה בידי טרוריסטים מוסלמים שפעלו באזור העיר מוגדישו. בדרום סומליה הצליח ארגון "אל-שבאב" להשתלט על עיר-הנמל מרקה.
--
טורקיה – כורדים: מקורות תקשורתיים בטורקיה מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 5 מאנשי המחתרת הכורדית וכן על הריגתו של שוטר בסדרה של היתקלויות שהיו בדרום-מזרח טורקיה במהלך היממה אחרונה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בקשמיר מסרו ב-5 בפברואר 2016 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
==

ד"ר יוחאי סלע

Made in Israel -  2016
Tel Aviv - Ramat Aviv