Saturday, February 27, 2016

טרור אסלאמי - 522 הרוגים ביממה האחרונה

300 הרוגים בניגריה; 80 הרוגים בסוריה; 56 הרוגים בעיראק; 42 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; 18 הרוגים בסומליה; 15 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באפגניסטן;  10 הרוגים בתימן; טרוריסט מוסלמי נהרג בבית-אל; 100 פלגים חמושים בסוריה הסכימו להפסקת-אש שהחלה היום; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בסודאן, בניגריה, במאלי, בקמרון, בסומליה, בתימן, במצרים, בלבנון, בטורקיה, בפיליפינים, בקשמיר, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 522 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים; מקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתם של יותר מ-80 בני-אדם בעשרות התקפות אוויריות שנערכו בעיקר בצפון סוריה במהלך היממה האחרונה לקראת הפסקת-האש הנכנסת לתוקפה ביום שבת בבוקר. גורמים רבים בסוריה מסרו על התקפות אינטנסיביות של רוסיה בצפון סוריה וכן על התקפות רבות של הצבא הסורי באזור העיר דמשק. מקורות נוספים בסוריה מסרו על הסכמתם של כ-100 פלגים בסוריה לקיים את הפסקת-האש למשך השבועיים הבאים. הלחימה תימשך נגד ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" וארגון "המדינה האסלאמית".

International Military Review – Syria, Feb. 26

--
עיראק – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתם של 56 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי-טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות שהיו בצפון עיראק. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים ב-7 יישובים ברחבי עיראק במהלך היממה האחרונה.
--
תימן – מלחמת-אזרחים: מקורות תקשורתיים שיעים מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתם של לפחות 10 בני-אדם בסדרה של קרבות ובהפצצות אוויריות שהיו במהלך היממה האחרונה ברחבי תימן. ראש-ממשלת בריטניה, קמרון, תומך במכירת נשק מתוחכם לסעודיה כחלק מהמאמץ הצבאי של סעודיה במלחמה בתימן.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות רשמיים באפגניסטן מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתם של לפחות 15 טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה במחוזות אחדים ברחבי אפגניסטן. בין ההרוגים היו לפחות 4 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
סומליה – טרור: מקורות רשמיים בסומליה מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שנערכה ליד ארמון הנשיאות באזור העיר מוגדישו. שעות אחדות לאחר מכן, נמסר על הריגתם של 14 אזרחים בהתקפה על בית-מלון שנערכה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו באזור העיר מוגדישו.
--
ניגריה – טרור אסלאמי ואתני: מקורות רשמיים במחוז בנו שבניגריה מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתם של לא פחות מ-300 בני-אדם במהלך הימים האחרונים בקרבות בין מליציות שבטיות מוסלמיות שתקפו כ-10 כפרים נוצרים במחוז. גורמים רשמיים נוספים מסרו על אונס וביזה במהלך האירועים האלימים. דוברים נוספים טענו נגד ממשלת ניגריה שלא הגישה סיוע כלשהו לטובת הכפרים המותקפים.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתם של 42 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך הימים האחרונים בדרום הפיליפינים. מרבית החברים בארגון "המדינה האסלאמית" פרשו מארגון הטרור אסלאמי "אבו סיאף" המזוהה בעיקר עם ארגון "אל-קאעידה". מקורות צבאיים נוספים מסרו כי בעקבות הקרבות נאלצו לעזוב את בתיהם כ-12,000 בני-אדם. גורמים רשמיים בפיליפינים מסרו כי המבצע הצבאי יימשך נגד שני ארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים בדרום המדינה.
--
ישראל –טרור: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-26 בפברואר 2016 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי שניסה לבצע פיגוע-דקירה נגד כוחותינו הפועלים באזור בית-אל. מאז ה-1 באוקטובר 2015 נהרגו ברחבי-ישראל 138 טרוריסטים מוסלמים.
==

ד"ר יוחאי סלע

Made in Israel - 2016
Tel Aviv - Ramat Aviv

1 comment:

Unknown said...

More hints Source click to investigate Dolabuy Valentino read review have a peek here