Thursday, December 29, 2011

23 הרוגים בסוריה; 16 הרוגים בסומליה; 14 הרוגים באפגניסטן; 7 פעילי טרור נהרגו בפקיסטן; 5 הרוגים באיראן; 4 הרוגים בניגריה; 4 שוטרים נהרגו בעיראק; 3 לבנונים נהרגו מירי של חיילים סורים; 3 חיילי נאט"ו נהרגו באפגניסטן; 5 פעילי טרור ואזרח נהרגו בתימן; קצין מודיעין נהרג בפקיסטן; 500 חברי המחתרת הכורדית נהרגו מאז אוגוסט 2011; 4 טילים נורו לעבר ישראל;
==
סוריה – מלחמת-אזרחים: מקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 4 חיילים סורים מירי של עריקים שהצטרפו לכוחות "הצבא הסורי החופשי". כמו כן נמסר על הריגתם של 3 לבנונים מירי של חיילים סורים שפעלו מעבר לגבול. מקור אופוזיציוני נוסף מסר ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 19 בני-אדם בעיר אל-חמה ובחומס מירי של חיילים סורים. מקורות נוספים ציינו כי במהלך היממה האחרונה נהרגו בעיר חומס עוד עשרות בני-אדם מירי של טנקים סורים על שכונות אחדות ברחבי העיר. אירועים אלימים עם נפגעים היו גם במחוז אידליב ובמחוז דרעא שבדרום סוריה.
--
אפגניסטן – נאט"ו – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 3 חיילים נאט"ו מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במזרח אפגניסטן.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות רשמיים באפגניסטן ומקורות צבאיים מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 2 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלל פעילות צבאית יזומה. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן בפעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז ע'אזני.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות מודיעיניים בפקיסטן מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתו של קצין מודיעין פקיסטני מירי של פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן הפעלים במחוז פשוואר.
--
פקיסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 7 פעילי טרור מוסלמים מארגון הטליבאן במהלך פעילות צבאית יזומה שנערכה במחוז אורקזאי.
--
תימן – טרור: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 5 פעילי טרור מוסלמים מארגון "אל-שבאב" המסייע לארגון אל-קאעידה בדרום תימן. כמו כן נמסר על הריגתו של אדם אחד בקרבות שפרצו בין חיילים תימנים לאנשי מיליציה שבטית הפועלת באזור העיר צנעא.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 16 בני-אדם בקרבות שנערכו בין כוחות הממשלה לבין פעילי טרור מוסלמים הפועלים בדרום סומליה ובמחוז האוטונומי פונטלנד.
--
ניגריה – טרור: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של מיליציה מוסלמית הפועלת בצפון המדינה. ארגונים טרור אסלאמיים מגבירים את התקפותיהם של כנסיות נוצריות הפעולות בכל רחבי ניגריה.
--
איראן – טרור: מקורות תקשורתיים באיראן מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 5 בני-אדם – חייל במשמרות המהפכה ו-4 מאנשי המחתרת הכורדית הפועלת באיראן. מקור צבאי מסר שהאירוע התרחש במסגרת פעולה צבאית נגד חברי המחתרת הכורדית הפועלת בצפון-מערב איראן.
--
טורקיה – כורדים: מקורות צבאיים רשמיים בטורקיה מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 500 חברי המחתרת הכורדית בפעולות צבאיות שהיו במזרח המדינה מאז חודש אוגוסט 2011. כמו כן נמסר על חשיפתם של 55 בונקרים ומערות ששימשו את חברה המחתרת הכורדית הפועלת באזור הגבול המשותף בין טורקיה לעיראק.
--
עיראק – טרור: מקורות צבאיים בעיראק מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על הריגתם של 4 שוטרים בשתי התקפות טרור שהתבצעו בידי פעילי טרור מוסלמים מארגון אל-קאעידה הפועלים האזור העיר מוסול.
--
ישראל – טרור – רצועת-עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-28 בדצמבר 2011 על ירי של 3 טילים שנורו לעבר ישראל בידי פעילי טרור מוסלמים הפועלים ברצועת-עזה. לא היו נפגעים בשטח ישראל.
==
מאת: ד"ר יוחאי סלע


1 comment:

מכונות קפה said...

כיום דווח גם שאחיו של אסד נעלם, וכרגע הוא בגדר נעדר. יכול להיות שהוא נהרג בהתקפות גם כן.