Saturday, June 13, 2015

100 הרוגים בסוריה; 61 הרוגים בעיראק; 43 הרוגים בניגריה; 40 טרוריסטים מוסלמים ו-3 אזרחים נהרגו באפגניסטן; 20 הרוגים בתימן; 10 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 10 מיליון תימנים זקוקים לסיוע בעקבות המלחמה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, בקשמיר, במאלי, בלוב, בתימן, בסודאן, בניגריה, בסומליה, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 277 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים מסרו ב-12 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של קרבות קשים שהיו בעיקר באזור דרום סוריה. גורמים מקומיים מסרו שהצבא הסורי הצליח להשתלט על הבסיס הצבאי הגדול באזור סווידה שנכבש לפני יומיים בידי המורדים.קרבות עם נפגעים רבים היו גם באזור דיר אל-זור, דרעא, חומס, חאלב ודמשק.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-12 ביוני 2015 על הריגתם של 61 בני-אדם ביום נוסף של קרבות שהיו בעיקר בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כמו כן נמסר שהארגון ביצע פיגוע טרור בנקודת-מעבר בגבול עם ירדן.
--
תימן – מלחמת אזרחים; מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-12 ביוני2015 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של הפצצות אוויריות סעודיות שנערכו באזור העיר עדן נגד יעדים של המיליציות השיעיות החמושות. גורמים מקומיים מאשימים את סעודיה בהפצצות של הרובעים ההיסטוריים של העיר צנעא. מקורות באו"ם מסרו ש-10 מיליון תימנים זקוקים לסיוע בעקבות המלחמה במדינה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-12 ביוני 2014 על הריגתם של 40 טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן בסדרה של פעולות צבאיות יזומות שנערכו במחוז הלמנד. כמו כן נמסר על הריגתם של 3 בני-אדם נוספים בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין ההרוגים היה פקיד בכיר מאוד במערכת המשפטית של אפגניסטן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-12 ביוני 2015 על הריגתם של 10 טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון הטליבאן הפקיסטני במבצע צבאי יזום שנערך ביממה האחרונה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-12 ביוני 2015 על הריגתם של 43 בני-אדם בהתקפה קטלנית מאוד של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" הפועלים בצפון ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: