Sunday, June 7, 2015

90 הרוגים בסוריה; 25 הרוגים באפגניסטן; 24 הרוגים בתימן; 20 הרוגים בעיראק; 10 חיילים נהרגו בדרום-סודאן; 4 חיילים נהרגו בסעודיה; 4 שוטרים נהרגו בפקיסטן; 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה נהרגו בלבנון; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפיליפינים; טרוריסט מוסלמי נהרג בקווקז; טיל סקאד נורה לעבר סעודיה; טיל נורה לעבר ישראל מעזה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בסעודיה, בסודאן, בניגריה, במאלי, במצרים, בלוב, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 188 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות בסוריה מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-90 בני-אדם ביום נוסך של קרבות קשים ובהפצצות אוויריות של הצבא הסורי. גורמים רשמיים בסוריה מסרו על כיבוש של כפר אסטרטגי ליד הגבול עם לבנון בשיתוף-פעולה עם ארגון חיזבאללה. כמו כן נמסר על הריגתם של כ-70 טרוריסטים מוסלמים מארגון "מדינה האסלאמית" בקרבות קשים שהיו באזור העיר חאלב.  
--
עיראק – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק ומקורות מצבאיים מסרו ב-7 ביוני 2015 על הריגתם של 20 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו באזור צפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים – סעודיה: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתם של 4 חיילים במהלך התקפה של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו מהגבול עם תימן. כמו כן נמסר על ירי של טיל סקאד שנורה לעבר סעודיה מהשטח התימני. הטיל יורט בידי מערכת פטריוט הנמצאת בידי סעודיה. כמו כן נמסר על הריגתם של 24 בני-אדם בהפצצות של סעודיה על יעדים בתימן במהלך היממה האחרונה.
--
לבנון – טרור: מקורות תקשורתיים בלבנון מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה במהלך ניסיון התקפה על העיירה ארסאל הנמצאת בחלקה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה".
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתם של 25 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור קטלניים שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. כל ההרוגים היו אזרחים. במקרה אחד נערך טבח של אורחים שהשתתפו בחתונה מקומית.
--
פקיסטן – טרור: מקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-6 בינוי 015 על הריגתם של 4 שוטרים מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מערב פקיסטן.
--
דרום-סודאן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-6 בינוי 2015 על הריגתם של 10 אנשי כוחות-הביטחון של דרום-סודאן בקרבות עם טרוריסטים מקומיים הפועלים בדרום המדינה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מתאבדים מארגון "בוקו חראם" מירי של אנשי כוחות-הביטחון שפעלו בצפון המדינה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים בסוריה מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי בכיר פעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים רשמיים בהודו מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון חבל קשמיר במהלך היממה האחרונה.
--
פיליפינים – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים רשמיים בפיליפינים מסרו ב-6 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אבו סיאף" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בדרום הפיליפינים. הארגון מזוהה בעיקר עם ארגון אל-קאעידה. לאחרונה הוא הביע את נאמנותו לארגון "המדינה האסלאמית".
--
ישראל – טרור – עזה: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-6 ביוני 2015 על ירי של טיל אחד שנורה לעבר ישראל מרצועת-עזה. בתגובה לירי, צה"ל תקף מטרות טרור ברצועת-עזה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: