Monday, June 1, 2015

104 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 30 הרוגים בניגריה; 15 הרוגים באפגניסטן; 12 הרוגים בתימן; 10 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בלוב; 3 הרוגים בתאילנד בפיגוע אסלאמי; חייל נהרג בסעודיה; טרוריסט מוסלמי נהרג בקשמיר; טרוריסט מוסלמי נהרג בסומליה; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בסודאן, בתימן, בסומליה, במאלי, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 287 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות באופוזיציה הסורית מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור, בקרבות, בהפצצות אוויריות ובהוצאות להרוג שהיו במהלך היממה האחרונה ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים תקשורתיים המקושרים לסעודיה מסרו שרוסיה נואשה מסיכוייו של אסד להחזיק מעמד בסוריה. עוד נמסר שרוסיה הוציאה כ-100 יועצים בכירים מלטקיה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בעיראק מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 104 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו בצפון עיראק בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". גורמים צבאיים רשמיים מסרו שמרבית ההרוגים במהלך היממה האחרונה היו טרוריסטים מוסלמים חברי ארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים לא רשמיים בתימן מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 12 בני-אדם בעימותים בקרבות שפרצו באזור העיר צנעא. גורמים נוספים מסרו שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים שיעים. גורמים שיעים בתימן מסרו על 4 בני-ערובה אמריקאים הנמצאים בידם.
--
סעודיה – טרור: מקורות תקשורתיים בסעודיה מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של נוספים בהתקפת ירי שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו מהשטח התימני.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים לוב מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 2 חיילים ושל 2 אזרחים מפיצוץ של מוקש שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים במזרח לוב. כמו כן נמסר על הריגתם של 6 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסט מוסלמי שפעל באזור העיר מיסרטה.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 15 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן שנערכה בצפון המדינה.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין שתי מיליציות מוסלמיות חמושות הפועלות במרכז פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 30 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו באזור העיר מיידוגורי.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות צבאיים בהודו מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מירי של חיילים הודים במהלך ניסיון לבצע פיגוע באזור חבל קשמיר ההודי.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים בסומליה מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתו של טרוריסט מוסלמי מארגון "אל-שבאב" במהלך ניסיון לבצע פיגוע התאבדות בדרום סומליה נגד כוחות-הביטחון הפועלים באזור.
--
תאילנד – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בתאילנד מסרו ב-31 במאי 2015 על הריגתם של 2 חיילים ושל שוטר אחד בשני פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בדרום תאילנד.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: