Monday, June 22, 2015

220 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 40 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בלוב; 26 הרוגים באפגניסטן;  15 טרוריסטים מוסלמים שיעים נהרגו בתימן; 11 הרוגים בניגריה; 5 טרוריסטים מוסלמים וחייל אחד נהרגו בסומליה; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקשמיר; 8 גרמנים ג'יהאדיסטים נהרגו בעיראק; שוטר נפצע קשה בירושלים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בתימן, בסומליה, בפיליפינים, בקשמיר, בסודאן, בניגריה, בלוב, במצרים, בלבנון, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 420 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות נוספים בלבנון מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם בסדרה אורכה של קרבות מקומיים שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. גורמים מקומיים נוספים מסרו שעשרות רבות של בני-אדם מתו מפצעיהם או מתת-תזונה במהלך השבוע האחרון. דיווחים על קרבות עם נפגעים היו בדרעא, הרי קלמון, חומס, חאלב, אזור דמשק, קובאני, דיר אל-זור, סוויידה ועוד. גורמים רשמיים במצרים מסרו שמשטרו של אסד עומד ליפול בכל רגע. גורמים אחרים בסוריה מסרו שהמצב בסוריה הוא קניבאליסטי. גורמים בלבנון מסרו על הריגתם של עוד 2 טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה בלחימה בסוריה במהלך היממה האחרונה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בעיראק מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-220 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קשים ובקרבות שהיו בצפון עיראק. בין ההרוגים היו לפחות 180 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" שנפגעו בהפצצות של הקואליציה האמריקאית הפועלת בעיראק. עוד נמסר על הריגתם של 8 גרמנים ג'יהאדיסטים שהצטרפו לארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 15 טרוריסטים מוסלמים שיעים בפעילות אווירית של סעודיה שנערכה במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים רשמיים בלוב מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-40 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור טריפולי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים ותקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 14 אזרחים מפיצוץ של מטען-חבלה. כמו כן נמסר על הריגתם של 12 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה נגד ארגון הטליבאן.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 5 טרוריסטים מוסלמים ושל הריגתו של חייל אחד בהיתקלות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים מקומיים בצפון ניגריה מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 11 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". מקורות נוספים מסרו על עשרות רבות של הרוגים בגבולות בין ניגריה לניז'ר.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בהודו מסרו ב-21 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות-הביטחון של הודו הפועלים בחבל קשמיר.
--
ישראל – טרור: משטרת ישראל מסרה ב-21 ביוני 2015 על פציעתו הקשה של שוטר משמר-הגבול בפיגוע דקירה שהיה בירושלים. השוטר הצליח לפגוע בטרוריסט המוסלמי. במהלך היממה האחרונה נרשמו מספר יידויי בקבוקי תבערה לעבר יעדים ישראלים.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: