Thursday, June 18, 2015

275 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 70 הרוגים בניגריה; 33 הרוגים בתימן; 20 הרוגים באפגניסטן; 19 חיילים נהרגו בדארפור; 7 טרוריסטים מוסלמים ושוטר נהרגו במצרים; 4 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; חייל נהרג בטוניסיה; שוטר נהרג בקשמיר; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, במאלי, במצרים, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 550 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות נוספים בסוריה ובלבנון מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה אורכה מאוד של פיגועי טרור, קרבות ובפצצות אוויריות קשות שמאוד שהיו במהלך היממה האחרונה בכל רחבי סוריה. בין ההרוגים היו לפחות 50 בני-אדם שנפגעו בהפצצות כבדות של הצבא הסורי שפעל נגד טרוריסטים מוסלמים הפועלים באזור העיר חאלב.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של 275 בני-אדם ביום נוסף של קרבות קשים מאוד שהיו בצפון עיראק במהלך היממה האחרונה. מקורות צבאיים בעיראק מסרו על קרבות עם נפגעים רבות בעשרות עיירות בצפון עיראק. גם במהלך היממה האחרונה נמסר שמרבית ההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בתימן מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של 31 בני-אדם בהפצצה אווירית סעודית שנערכה על שיירה של פליטים תימנים. כמו כן נמסר על הריגתם של 2 בני-אדם בידי ארגון אל-קאעידה בחשד של שיתוף פעולה עם ארה"ב.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של 7 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתו של שוטר מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל באזור אל-עריש.
--
אפגניסטן – טרור - טליבאן; מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 20 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובפעולות צבאיות יוזמות שנערכו במהלך היממה האחרונה נגד ארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים הפעילות צבאית יזומה שנערכה במהלך היממה האחרונה נגד טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון ,הטליבאן הפקיסטני".
--
סודאן – טרור – דארפור: מקורות תקשורתיים באפריקה מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של 19 חיילים סודאנים בעקבות התקפה של טרוריסטים מקומיים שפעלו בשני אזורים בחבל דארפור.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים מקומיים בצפון ניגריה מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 7 בני-אדם מפיצוץ של מטען-חבלה שהופעל בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם". כמו כן נמסר על הריגתם של 63 בני-אדם מפיצוץ ענק של תחמושת שנמצאה במחנה של ארגון הטרור האסלאמי "בוקו חראם".
--
טוניסיה – טרור: מקורות צבאיים בטוניסיה מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתו של חייל ועל פציעתם של 4 נוספים מירי של טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "אל-קאעידה" שפעלו ליד הגבול בין טוניסיה לאלג'יריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות רשמיים בהודו מסרו ב-17 ביוני 2015 על הריגתו של שוטר מירי של טרוריסטים מוסלמים שפעלו בחבל קשמיר.
==
ד"ר יוחאי סלע


No comments: