Thursday, June 25, 2015

140 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 18 הרוגים בסין בהתקפה טרור אסלאמי; 17 הרוגים בלוב; 16 הרוגים בתימן; 11 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בפקיסטן; 9 חיילים ואזרחים נהרגו בסומליה; 7 הרוגים באפגניסטן; 4 הרוגים בדרום-סודאן; 3 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בקווקז; 3 הרוגים בניגריה; ישראלי בן 70 נרצח בידי טרוריסטים מוסלמים; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בפיליפינים, במאלי, בסודאן, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בטוניסיה, במצרים, בלבנון, באלג'יריה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 340 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות ערביים מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-140 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות שהיו בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. גורמים מקומיים בסוריה מסרו שהצבא הסורי הצליח להרוג עשרות טרוריסטים מוסלמים בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה באזור דרעא. הכוחות הכורדיים בצפון סוריה מסרו על הריגתם של עשרות טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית" בקרבות שהיו במהלך היממה האחרונה. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-10 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר אל-חסכה. פיגועים עם נפגעים היו גם באזור דמשק. קרבות קשים עם נפגעים היו גם במחוז אידליב. 14 הרוגים נוספים היו בפיגוע התאבדות שהתבצע בדמשק. יותר מ-30 הרוגים היו במהלך התקפה על כפר עלווי הנמצא במחוז חומס – 20 מההרוגים היו טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של יותר כ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קטלניים ובקרבות שהיו לאורך כל היממה האחרונה בצפון עיראק. גורמים צבאיים מסרו על קרבות בין ארגוני הטרור האסלאמיים הפועלים בעיר מוסול שגרמו להריגתם של לפחות 15 בני-אדם. גורם צבאי נוסף מסר על הריגתם של 12 בני-אדם בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיירה באלד-רוז.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים לא רשמיים בתימן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 16 בני-אדם בהפצצות אוויריות של סעודיה שנערכו ברחבי תימן במהלך היממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בלוב מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 17 בני-אדם בסדרה של קרבות בין ארגונים שונים הפועלים באזור העיר בנגאזי. גורמים נוספים מסרו על הרוגים בקרבות בעיר בנגאזי בין כוחות הממשלה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם הנשיא לשעבר קדאפי.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 7 בני-אדם בסדרה של פיגועי ירי שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. בין הפצועים במהלך היום היה גם מושל מחוז.
--
פקיסטן – טרור: מקורות צבאיים בפקיסטן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 11 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה באזור העיר קראצ'י.
--
דרום-סודאן – טרור: מקורות תקשורתיים בדרום-סודאן מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 4 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מקומיים הפועלים בצפון המדינה.
--
רוסיה – טרור אסלאמי – קווקז: מקורות צבאיים רשמיים ברוסיה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 3 טרוריסטים מוסלמים בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון הקווקז במהלך היממה האחרונה.
--
סומליה – טרור: מקורות צבאיים בסומליה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 9 חיילים ואזרחים מפיצוץ של מכונית-תופת שהופעלה באזור העיר מוגדישו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור – אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 3 בני-אדם ועל חטיפתם של נוספים בידי טרוריסטים מוסלמים הפועלים בצפון-מזרח ניגריה.
--
ישראל – טרור – הרשות הפלסטינית: משטרת ישראל מסרה ה-24 ביוני 2015 על הריגתו של חקלאי בן 70 מאזור השפלה שנרצח בידי 2 טרוריסטים מוסלמים שהגיעו משטחי הרשות.
--
סין – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בינלאומיים ומקורות נוספים באסיה מסרו ב-24 ביוני 2015 על הריגתם של 18 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים הפועלים במחוז שינצ'יאנג שתקפו תחנת משטרה מקומית במחוז. מקורות תקשורתיים בסין אישרו את הדיווח.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: