Tuesday, June 23, 2015

110 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בעיראק; 32 הרוגים בניגריה;  22 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; 17 הרוגים באפגניסטן; 10 הרוגים בלוב; 10 הרוגים בתימן; 3 הרוגים בקשמיר; 2 הרוגים בפקיסטן; הרוג בקניה; דרוזים ברמת גולן רצחו פצוע סורי שהובא לטיפול בישראל; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במצרים, בלבנון, בניגריה, בסודאן, בסומליה, בתימן, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ  308 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה ומקורות נוספים מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-110 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של פגועי טרור, בקרבות ובהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו במקומות רבים ברחבי המדינה. גורמים כורדיים מסרו על נפגעים אחדים בפיגוע התאבדות שהתבצע באזור העיר קמישלי. כמו כן נמסר על עשרות הרוגים בהפצצות אוויריות של הצבא הסורי שנערכו במהלך היממה האחרונה. גורם מקומי נוסף מסר שבין ההרוגים היו לפחות 25 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". כוחות כורדיים הצליחו לכבוש חלקים מאזור העיר אל-רקא הנמצאת בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית".
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים מקומיים בעיראק מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של יותר 100 בני-אדם (כולל מציאתם גופות של נרצחים בקברי-אחים) בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות שהיו בין כוחות-הביטחון לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". יותר מ-50 מההרוגים נפגעו באופן ישיר במהלך היממה האחרונה בקרבות עם כוחות הביטחון. 2 ילדים הוצאו-להורג בעיר מוסול בשל החשד שהם אכלו בחג הרמדאן.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בתימן מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 10 אזרחים בהפגזה של פצצות מרגמה שנורו בידי טרוריסטים מוסלמים שיעים ובהפצצות של הקואליציה הסעודית. עשרות רבות של פצועים ביממה האחרונה.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות מקומיים בלוב מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בין ארגונים אסלאמיים שונים הפועלים במרכז לוב ובדרומה. כמו כן נמסר על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה אווירית של ממשלת טריפולי שנערכה באזור העיר סירט הנמצאת בשליטת ארגון "המדינה האסלאמית".
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-2 ביוני 2015 על הריגתם של 22 טרוריסטים מוסלמים מארגון "אנסר בית אל-מקדס" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון סיני במהלך היממה האחרונה.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות תקשורתיים באפגניסטן מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 17 בני-אדם בסדרה של פגועי טרור שהתבצעו במהלך היממה האחרונה בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן. ארגון הטליבאן תקף את הפרלמנט האפגאני ונמסר על בני-ערובה שנלקחו בידי התוקפים. 8 טרוריסטים מוסלמים נהרגו באירוע.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 2 בני-אדם בסדרה של פיגועי יריר שהתבצעו בצפון-מערב פקיסטן. גל חום כבד פוקד את פקיסטן – עד כה מתו יותר מ-150 בני-אדם.
--
קניה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בקניה מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתו של פקיד בכיר מקומי מירי של טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב" שפעלו בעיירה הנמצאת ליד הגבול המשותף עם סומליה.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 30 בני-אדם בשני פיגועי התאבדות שהתבצעו בידי 2 ילדות שגויסו לארגון "בוקו חראם" הפועל בצפון ניגריה. כמו כן נמסר הריגתם של 2 בני-אדם מירי של טרוריסטים מוסלמים הפועלים גם הם בצפון ניגריה.
--
הודו – טרור אסלאמי – קשמיר: מקורות תקשורתיים בקשמיר מסרו ב-22 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים ואזרח אחד במהלך היתקלות בין כוחות הביטחון של הודו לבין טרוריסטים מוסלמים הפועלים בחבל קשמיר ההודי. במהלך הימים האחרונים נהרגו לפחות 7 בני-אדם באירועי טרור באזור זה.
--
ישראל – טרור – דרוזים: מקורות צבאיים בישראל מסרו ב-22 ביוני 2015 על רציחתו של פצוע סורי שהובא לטיפול בישראל בידי דרוזים ברברים המתגוררים ברמת-הגולן – חג רמדאן שמח.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: