Friday, June 26, 2015

110 הרוגים בעיראק; 100 הרוגים בסוריה; 100 הרוגים בתימן; 20 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בניגריה; 12 שוטרים נהרגו באפגניסטן; 9 טרוריסטים מוסלמים נהרגו בחיסול-ממוקד אמריקאי בתימן; 5 הרוגים בניז'ר; 4 חיילים נהרגו בסעודיה; 4 הרוגים בפקיסטן; 2 טרוריסטים מוסלמים נהרגו במצרים; הרוג בירדן; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו בלוב, בתימן, בסומליה, בסודאן, בניגריה, במאלי, בסוריה, בעיראק, בפיליפינים, בסוריה, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 367 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים ערביים ומקורות מקומיים בסוריה מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-100 בני-אדם ביום נוסף של פיגועי טרור קשים ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של סוריה. מקורות נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 20 כורדים שהוצאו-להורג באזור העיר קובאני בידי טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". הכורדים מאשימים את טורקיה בסיוע לארגון "המדינה האסלאמית" בשל ההתקפה על העיר קובאני. לאורך כל היממה האחרונה נמסר על פיגועים רבים שגרמו להרוגים נוספים באמצעות מכוניות-תופת.
--
ירדן – סוריה: מקורות תקשורתיים בירדן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתו של אדם אחד מירי שנורה בשגגה מהגבול הסורי במהלך קרבות בין כוחות-הביטחון של סוריה לבין טרוריסטים מוסלמים.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 110 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור ובקרבות קשים שהיו בצפון עיראק. מקורות צבאיים מסרו על קרבות קשים עם נפגעים באזור הוסייבה, פאלוג'ה, בגדאד, ברתילה ובכפרים נוספים. גורמים צבאיים נוספים מסרו שבין ההרוגים היו לפחות 80 טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". סביר להניח שמרבית ההרוגים היו אזרחים.
--
תימן – מלחמת אזרחים: מקורות רשמיים בתימן מסרו לעיתונות הבינלאומית ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 100 בני-אדם – רובם אזרחים – בסדרה אורכה מאוד של הפצצות אוויריות של סעודיה ובקרבות שהיו ברוב הערים המרכזיות של תימן. מרבית ההרוגים היו באזור מחוז סעדה הקרוב לגבול עם סעודיה.
--
סעודיה – תימן: מקורות צבאיים בסעודיה מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 3 חיילים וסעודיה וכן על הריגתו של חייל אחד מאיחוד-האמירויות בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים שיעים שפעלו מהגבול המשותף עם תימן.
--
תימן – חיסולים-ממוקדים אמריקאים: מקורות צבאיים בתימן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 9 טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה בחיסול-ממוקד אמריקאי שנערך בדרום תימן.
--
מצרים – טרור: מקורות צבאיים במצרים מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 2 טרוריסטים מוסלמים במהלך התקפה על נקודת שיטור הנמצאת בצפון סיני.
--
אפגניסטן – טרור: מקורות תקשורתיים רשמיים רשמיים באפגניסטן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 12 שוטרים נהרגו בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן הפועלים במחוז הלמנד.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים בפקיסטן מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 4 טרוריסטים מוסלמים בהיתקלות עם כוחות הביטחון הפועלים בדרום פקיסטן.
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות צבאיים בניגריה מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של לפחות 20 טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" בפעילות צבאית יזומה שנערכה בצפון נגריה נגד הארגון.
--
ניז'ר – טרור אסלאמי: מקורות רשמיים בניז'ר מסרו ב-25 ביוני 2015 על הריגתם של 5 בני-אדם בהתקפה של טרוריסטים מוסלמים מארגון "בוקו חראם" שפעלו מאזור הגבול המשותף עם ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: