Friday, June 12, 2015

268 הרוגים בעיראק; 120 הרוגים בסוריה; 43 הרוגים בתימן; 22 הרוגים בלוב; 12 הרוגים בפקיסטן; 10 הרוגים בסומליה; 9 הרוגים באפגניסטן; 3 טרוריסטיות מוסלמיות נהרגו בניגריה; עשרות הרוגים מירי של מיליציות יזידיות הפועלות בעיראק; פיגועים וקרבות נוספים עם נפגעים היו במאלי, בסומליה, בסודאן, במצרים, בלבנון, בתימן, בניגריה, בסוריה, בעיראק, בפקיסטן ובאפגניסטן; סה"כ 487 הרוגים ביממה האחרונה;
==
סוריה – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים מקומיים בסוריה מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתם של יותר מ-120 בני-אדם בסדרה של קרבות שהיו בכל רחבי סוריה במהלך היממה האחרונה. ארגון "ג'בהת אל-נוסרה" מסר על הריגתם של לפחות 20 דרוזים בקרבות בדרום סוריה. כמו כן נמסר על הריגתם של יותר מ-80 חיילים בקרבות שהיו בדרום סוריה באזור סווידה עם ארגון "צבא סוריה החופשי". המחנה הצבאי בסווידה נפל לידי המורדים. עשרות הרוגים נוספים היו במהלך קרבות בין טרוריסטים מוסלמים מארגון "ג'בהת אל-נוסרה" לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון חיזבאללה.
--
עיראק – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים עצמאיים בעיראק מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתם של 268 בני-אדם בסדרה ארוכה מאוד של קרבות קשים שהיו במהלך היממה אחרונה בצפון עיראק. קרבות עם נפגעים רבים היו בעיקר באזור העיר מוסול בקרבות בין המליציות השיעיות החמושות לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון "המדינה האסלאמית". מקורות מקומיים נוספים מסרו שמיליציות יזידיות נוקמות בתושבים מוסלמים על הטבח בקשה שנערך בהם בשנה שעברה.
--
תימן – מלחמת אזרחים; מקורות תקשורתיים בתימן מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתם של 43 בני-אדם בקרבות שהיו בדרום תימן בין מיליציות שיעיות לבין מיליציות סוניות חמושות ובהפצצות סעודיות שהיו באזור העיר עדן.
--
לוב – מלחמת אזרחים: מקורות תקשורתיים בלוב מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתם של 22 בני-אדם בקרבות שהיו במזרח לוב בין טרוריסטים מוסלמים מארגון אל-קאעידה לבין טרוריסטים מוסלמים המזוהים עם ארגון "המדינה האסלאמית". גורם נוסף מספר שמספר ההרוגים גבוה יותר.
--
אפגניסטן – טרור – טליבאן: מקורות צבאיים באפגניסטן מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתם של 9 בני-אדם בקרבות בין כוחות-הביטחון של אפגניסטן לבין טרוריסטים מוסלמים מארגון הטליבאן.
--
פקיסטן – טרור: מקורות תקשורתיים ומקורות רשמיים בפקיסטן מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתם של 12 בני-אדם בסדרה של פיגועי טרור שהתבצעו בידי טרוריסטים מוסלמים מארגונים שונים. בין ההרוגים היו לפחות 6 חיילים ושוטרים.
--
סומליה – טרור: מקורות תקשורתיים סומליה מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתם של 10 בני-אדם בקרבות בין שתי מליציות אסלאמיות חמושות הפועלות במרכז סומליה, גם במקרה הזו היו מעורבים טרוריסטים מוסלמים מארגון "אל-שבאב".
--
ניגריה – טרור אסלאמי: מקורות תקשורתיים בניגריה מסרו ב-11 ביוני 2015 על הריגתן של 3 טרוריסטיות מוסלמיות במהלך ניסיון לבצע סדרה של פיגועי התאבדות בצפון ניגריה.
==

ד"ר יוחאי סלע

No comments: